dijous, 4 de desembre del 2008

Ara ve Nadal!!!

Ara ve Nadal!!! I com ja va fer l'any passat, la Mireia d'Un altre invent, ha fet el seu calendari d'advent. En fa un de veritat amb tota la xocolata, però d'aquest nosaltres no en podem gaudir. I en fa un de virtual, per anar obrint finestres també cada dia, però sense xocolata. D'aquest si que en podem gaudir i jo ja en gaudeixo, és per això que us convido a que entreu a veure'l cada dia. Podreu veure també que ha fet la Bruna (que és la gosseta de la Mireia) amb el calendari d'advent, la molt múrria!
Així, que apa, ja podeu entrar-hi, que ja feu tard. I que m'enteri jo que no entreu cada dia i li deixeu un regal a la Mireia. No valen excuses, ni que estava de pont, ni que el meu cosí petit m'ha tacat els deures!

4 comentaris:

Mireia ha dit...

sóc una pesada i tu molt complidora. Vaig a sopar i quan torno un moment...anda!

Juan Duque Oliva ha dit...

Joanna ten piedad que estoy a dieta, no me hagas cosas de estas que me como la pantalla.

Besos

Striper ha dit...

Em vaig a visitar la Mireia.

Martí ha dit...

a veure si dones exemple i gaudim del teu comentari diari