dissabte, 31 d’octubre del 2009

TEATRE

Ahir a la nit vaig anar al teatre, a veure, El Messies. feia molt temps que no anava al teatre, resulta una mica car i no és pas que no m'agradi. A mi m'agrada que m'expliquin històries i per tant, tan cine com teatre m'agrada, però trobar una obra de teatre per anar costa una mica, que no et decebi i no et maxaqui, que ja tenim prou coses, com per que anar al teatre o al cine, et deixi més mal rollo.
Doncs, això, vaig anar a veure El Messies, que surten en Toni Albà i en Fermí Fernàndez, primer dir que no són dos actors que em cridin gaire, el seu humor, el trobo de vegades una mica com de reperesentació de nadal dels nens de 6è a col·legi, o potser perque l'Albà em recorda a un veí de petita, que feia les mateixes tonteries i és clar, el que et pot fer riure als 11 anys, quan n'han passat 33 ja no et fa cap gràcia.
Però em va sorprendre molt gratament, va pagar la pena anar-hi, com que m'esperava menys em vaig divertir i vaig riure més del que pensava. Ja ho diuen, que "para gustos, clores", l'amic amb qui hi vaig anar, esperava més i no va sortir tan satisfet com jo.
És un humor blanc, que ningú no es pensi que es pot trobar gaire subtileses ni cap crítica, però va estar bé. Per cert, si a algú li havia despertat la curiositat, ahir era l'últim dia que la feien a Barcelona, així, que caldrà esperar que la portin a d'altres llocs, si és que ho fan, que no ho sé.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Si be pewr Manresa ho tindre en compte.Bona castanyada.

Mireia ha dit...

Ei, a teatre ....