divendres, 18 de desembre del 2009

HERETGE


Aquesta tarda he anat a la "pelu" i és clar, com és sabut per tothom les pelus són el reinat de les revistes on surten tota aquella gent que jo no tinc ni la més remota idea de qui són. Per això no les miro quan me les ofereixen, i a mi que m'importa si la Pilili s'ha liat amb el Tetito i li ha prés el marit a la Carmen Martínez-De los Terrones de Azúcar (primer cognom) Fernández-De los Alcornocales Roidos (segon cognom) Marquès de los Humedales Podridos, si no sé qui són, que m'importa a qui es follen i es deixen de follar. Si els conec, pot tenir la seva gràcia. Com que no els conec, perque tampoc miro els programes de la tele on surten tota aquesta gent, doncs tant me fa. De vegades em sento un bitxo raro, perque la gent parla de coses que jo desconec, però tampoc no m'afecta. Ara bé, hi ha gent d'aquesta que ni que no vulguis, saps qui són.
L'exemple que ens ocupa és la Belén Esteban, portada de les revistes aquestes i anomenada la "Princesa del Pueblo", ni Leticia, ni Lady Di, ni hòsties, la Belen Esteban. Aquesta tia, que l'únic que ha fet en sa vida, ha estat follar-se al Jesulín i tenir una filla amb el paio aquest, i apa anar de programa en programa a parlar de misèries. Doncs ara, sembla ser que s'ha operat i li han fet una cara nova i és literal, mira feina pels cirurgians. El "peluqueru" jove m'ensenya la revista i em demana si sé qui és, li dic que si, perque vaig veure una foto en el yahoo, comentem que li han fet la boca més petita, però que si no deixa de ficar-se pel nas allò que de segur es deu ficar i no pas el dit per burxar burilles, en dos dies tornarà a tenir-lo igual. Ell em diu , mira la "palurda" aquesta i jo dic, és burra i aquí haviem acabat, saben que no sóc d'aquest pal i no em dóna la tabarra amb aquestes coses mai. Però... havia l'altre "peluqueru", pentinant a una altra dona, i uffffff, com s'han posat tots dos, que si la Esteban és burra, també ho són els directors de les cadenes de TV? Aquests, no són molt llestos, es baixen els pantalons per l'audiència i si la gent vol Esteban i això els fa guanyar calés doncs ells posen la Esteban encara que no els agradi. I els altres que surten als programes amb ella i que si són periodistes també són burros? Aquests es guarden la seva opinió i com que el que estan fent és feina, si volen treballar en aquell programa s'empassen les seves conviccions mentre estan fent aquell programa, trist, si. Jo he comentat, que un amic cirurgià m'havia explicat que saben qui va de coca, perque el tabic nasal es desfà i tota la cara queda com endins, que ha vist casos de gent que fins i tot tenen el paladar desfet, d'aquí allò tan famós del tabic de plata (Ag), coses dels mots encreuats. L'altre "peluqueru" i l'altra clienta, dient que tothom diu que si es droga i que això no és veritat, que que sap la gent, que tenia la cara d'aquella manera per culpa de la seva malaltia, que és diabètica. Aquí he callat de fer  cap comentari, no valia la pena poasr-se al seu nivell, a mi la tia aquesta me la bufa. Però, el que si m'indigna és que els pobres diabètics, ara malaltia mediàtica, igual que ser biòleg per culpa de la Obregon. Tenen molts problemes i en poden tenir molts sense cap culpa. Qualsevol ferideta, que per qualsevol altre no és més que això, una esgarrapada, per a ells és molt perillós, es pot infectar per culpa de tenir més glucosa del normal en sang. Es poden arribar a quedar cecs. Cal tenir molta cura amb la pell, que s'asseca més als altres i no es poden fer tallets. Amb els peus "otro tanto". I això seria el més evident i que es veu, problemes de cor, de ronyó es poden complicar molt per la diabetis. La meva mare és diabètica insulinodependent desde fa al menys 40 anys i per això puc afirmar que als diabètics no s'els posa cara de yonqui, he anat a acompanyar molts cops a la meva mare a l'endocrí i no és com anar a la narcosala!


Sóc una heretge, perque he parlat malament de la Esteban, la Princesa del pueblo, he dit que és burra. Ara ja només cal que posin llenya i em cremin com si fossin la Santa Inquisició. Ja és trist, ja. Podem expressar la nostra inquietud vers la Independència del nostre país, podem riure'ns del rei i de l'església, però no de la Esteban. Us ho explico aquí, perque sé que m'entendreu, però hauré de fer cas del que em deia la meva àvia, segons el que, que no et senti ningú, aquestes coses no es diuen fora de casa.

9 comentaris:

Striper ha dit...

M'agradat el post estava molt be i no cal que et clavis a la creu.

Mireia ha dit...

recorda a portar el llibre quan vas ala pelu, que sinó passa el que passa, eh? ;))

alba ha dit...

oiiii amb la esteban!!! jeje lo del llibre té raó la mireia.

Juan Duque Oliva ha dit...

Por favor, te dejo de ver unos días y te quieren crucificar, que horror.

Espero que te libres de esa cruz y seas muy feliz estos días y siempre.

Te fui a dejar un comentario aquí hace unos días pero no me dejaba el pc se me bloqueaba

BESOS GUAPa

Joana ha dit...

Striper:
Si ja m'han jutjat i sentenciat!

Mireia:
Tornava de treballar i pensava anar a dinar a casa, així que no portava el llibre, el que l'he trobat a faltar!

Alba:
El que hi he pensat, si portés el llibre, no sé pas quanta estona esperant que el "mejunje" faci efecte!

Luz de Gas:
Si supieras, como un bicho raro, suerte que no es el que me corta el pelo y me peina! Pues yo he hecho limpieza en el PC y parece ser que algo he eliminado que se me cuelga y hace cosas raras.
Besos y Felices Fiestas

Núria ha dit...

Així que li diuen la Princesa del Pueblo? No ho sabia això! Doncs com deu ser el poble!
La meva filla, aquest estiu sempre deia: uf, un altra cop aquesta dona que explica la seva vida... I es que posessis el que posessis, allà la trobaves.

Joana ha dit...

Núria:
Doncs això sembla, o deia la revista. Hi ha gent d'aquesta que surt a les revistes que no sé qui són, però aquesta és inevitable no saber-ho, a tot hora és a la tele i aquest estiu era especialment dur. És trist, però prefereixo les germanes McLeod, fixa't.

Juan Duque Oliva ha dit...

Ya va esto bien

Felices Fiestas y que no te falte de ná

BESOS

MUACSS!!!

Yvonne ha dit...

Estic esperant post de Nadal, fa dies q ho tenim molt abandonat això!entro sobint i sempre llegeixo "Heretge"...