dimecres, 24 de febrer del 2010

I MIRA QUE ÉS FÀCIL!!!

Aquest matí, quan he sortit d'un aparcament, m'he trobat a un tio que feia anys no veia. Que ningú pensi res, ni més enllà del que he dit. Era amic d'una amiga meva i per això el conec.
Aquest personatge, perque ara no ho sé, però llavors era tot un personatge, ja vaig, ja vaig. Doncs, això, a aquest noi, li agradava, que dic! agradava, allò era passió! li encantava ballar, qualsevol moment era bó i amb qualsevol música trobava un ritme per ballar un estil en concret, era tanta la seva passió, que ballava salsa amb el virolai! Pobre home, que malament ho deu passar ara que tothom porta músiques mil en el mòbil. Era un ballador compulsiu i no es podia estar de ballar. En general, sempre ballava amb la meva amiga, que era la seva parella de ball, però sinó ballava amb tohom. És un noi més aviat grassonet o perque no dir-ho clar, gros. Quan t'agafava per ballar, la panxa es posava en contacte amb la teva roba i acabaves amb la samarreta, jersei o el que fos amb un taca de suor, si ja sé que fa fàstic.
Va, no m'enrrollo més,  curiositats a part, és una persona extremadament educada, sempre tan correcte i ben parlat. Quan me l'he trobat, m'ha preguntat per tota la familia i com estaven i no s'ha entretingut gaire perque havia d'anar a treballar, com jo, el que passa que jo anava amb temps de sobra. Li he donat el meu correu electrònic i llavors, m'ha dit: "Estàs molt guapa! Estàs molt prima!" Això, dit a dos quarts de nou del matí, si t'ho diuen bé, fa pujar l'autoestima, he arribat on anava amb una alegria! Està clar que no em crec que sigui guapa, però prefereixo que em diguin això a no com un senyor de la feina, que els seus bons dies poden ser:"Fas mala cara!"
Per això, que fàcil és posar de bon humor a la gent, simplement dien coses maques i bones als demés. A partir d'ara intentaré posar-ho en pràctica!

4 comentaris:

Striper ha dit...

Va pots començar per el meu bloc , donxns si que es bonic sentir paraules amables.Bon dia guapa!!

Joana ha dit...

Striper:

Tens tota la raó del món, et tinc molt abandonat, no tinc gaire temps per res. Ja passo per casa teva.

Mireia ha dit...

"un senyor de la feina", genial!!!! Tu també m'acabes de posar de bon humor!

Joana ha dit...

Mireia:
El senyor de la feina és el que diu: "Fas mala cara", i ja saps qui és. El que m'ha dit que estava guapa és un altre. Me n'alegro si t'he fet posar de bon humor.