dilluns, 15 de març del 2010

COM SEMPRE, TARD.


Avui fa una setmana de la nevada, si ja sé que vaig tard. Però, d'entrada vaig pensar que faria l'entrada aquell mateix dia, amb el munt de fotos que havia fet! Qui és el guapo que s'hi resisteix?, després vaig decidir que no, que no faria cap entrada de la nevada i que seria més original, com si no hagués passat res, podia explicar altres coses frívoles, banals i superficials.

Aquestes 3 primeres fotos són de quan nevava, acabo d'escriure una obvietat. Que nevi a Barcelona, és exòtic i que la neu quedi encara més, i al davant de casa amb unes palmeres omplint-se de neu encara més.
Per un cop a la vida, vaig ser assenyada i vaig tornar a casa quan es podia, a quarts d'una, no tenia ganes de passar un munt d'hores a l'autopista per tornar de Sabadell, la veritat? Portava els peus molls i m'estava quedant tiessa i jo amb els peus molls i freds que voleu que us digui, m'agafa una mala hòstia!

Vaig tornar a casa, i si Mireia, vaig fer fotos, moooooooooooooooltes fotos, i si provo això i ara això altre?. I que bonic és veure nevar! i si ets a casa encara més. M'agrada veure ploure i nevar també, però la gràcia o l'encant, és que quan neva no hi ha soroll, es crea el silenci i fins i tot a Barcelona es va poder sentir, o no sentir cap soroll, fins que no van ser les cinc de la tarda que és quan va començar el caos, semblo El Símbol Perdut, ordre a partir del caos. Recordo una nevada a Masella i La Molina ja fa quatre anys, que deuria haver un metre de neu i continuava caient, veure nevar des d'el llit i no sentir cap soroll era un plaer.

El dimarts el dia era radiant, i com no, abans de sortir de casa i amb la llum de quan acaba de sortir el sol calia fer fotos.
Aquestes dues fotos, han d'anar intercanviades, però no sé que ha passat.
I és clar, el cap de setmana ha estat la bogeria, bon temps, una quantitat de neu indecent a tot Catalunya, perque.... afortunadament ha nevat a tot arreu i allà on calia o ha de nevar també, ha estat la Nevada de la temporada. Aquesta foto del Cadí desde Bellver de Cerdanya, quedava bonic.

1 comentari:

Striper ha dit...

Encara es veu neu per algun lloc no has fet tard.