dissabte, 21 d’agost del 2010

PENDENTS

Dilluns torno a treballar i està clar, com sempre, les vacances han passat sense fer tot el que volia fer i anar a tot arreu on volia anar.Volia haver quedat amb amics que no ha pogut ser al final, serà aquesta setmana vinent, per a mi no serà el mateix, ja no estaré de vacances, però com encara estarem a l'agost sembla que fa estiu. He anat a la platja, tots els dies que he pogut, malgrat el temps. He pujat a la Vall Fosca i no pensava pas que hi aniria. Fins aquí el que he fet.
El que no he fet i volia haver fet. Endreçar l'habitació on tinc els llibres, la bici i els esquís, a aquest pas em sembla que no guardaré el portaesquís i les cadenes a l'armari. Acabar de determinar i posar nom a un munt de flors i organitzar les fotos de flors per famílies i aquestes coses, ara després de les vacances encara en tinc més i d'altres llocs que no són els de sempre, dispersem una mica més! Visca la diversitat!. No entenc perque no em centro una mica.
Volia haver llegit i no ho he fet i no només no he llegit sinó que estant de vacances encara m'he comprat llibres, dos de flora (floretes) i una novel·la, per augmentar una mica més la llista de pendents que tinc. Fa una estona he fet recompte dels llibres que tinc per llegir i m'en surten 23. En defensa meva, diré, que hi ha al menys tres que els senyors del Corte Inglés m'els van regalar, si en compraves dos, et regalaven un, no ho posava en lloc i quan passaves per caixa tenies la sorpresa. El que la meva germana em regala sempre per Sant Jordi i un altre que també et regalaven els del Círculo de Lectores per Sant Jordi si et quedaves dos. Total que sóc un desastre. Havia pensat posar la llista dels llibres, però quedaria una butifarra. Faré una classificació un pèl patillera, per idiomes, un en francès, cinc en castellà i disset en català. Els que són escrits en castellà els llegeixo en castellà, de la mateixa manera que no em passa pel cap llegir en Quim Monzó en castellà faig el mateix amb els autors castellans, tinc l'avantatge de que puc treure tot el suc igual que si fos en català i per tant gaudir de la lectura en la llengua en que ha estat escrit. Alguns són a la foto de dalt, de la foto hi ha que ja els he llegit.
Ara que recordo, he fet una cosa que no tenia pensada i m'ha tret molt temps en d'altres activitats que volia haver fet. Retocar fotos, entre baixar demos, provar i anar fent proves he passat moltes estones, com l'altre dia que no feia bó i no vaig poder anar a la platja i em vaig passar tot el dia jugant amb les fotos i provant cosetes. Això em suposa un dilema, perque sempre he pensat que usar el photoshop i programes d'aquests desvirtuen la realitat, he llegit de tot i més. La meva conclusió és que el que abans feien els fotògrafs al laboratori per fer muntatges ara es fa a l'ordinador i això està bé, és la fotografia creativa, ara encara em tornaré una artista! El que no m'acaba de convèncer, és que jo faig servir filtres quan faig les fotos i es suposa que això també ho pots fer amb l'ordinador, no sé, la feina de treballar-se la foto i trobar el moment ja no és necessari. Suposo que acabaré fent un mix, perque és guai, encara trigaré a fer bons treballs davant l'ordinador però.

7 comentaris:

Mireia ha dit...

Ei, així que retocant fotos.. eh?
Ja me n'ensenyaràs.
Dilluns tornem a la feina però saps com?

Joana ha dit...

Mireia:
No en tinc ni idea, espero la trucada del jefe demà dient alguna cosa, va dir que trucaria, oi? Si no truca, jo no sé si anar o no dilluns a l'oficina?

Verdial ha dit...

Cuantas cosas queremos hacer en las vacaciones y que pocas de ellas realizamos. Luego, a nuestro regreso, nos sentimo un poco como si no hubiésemos cumplido las metas.
Por contra nos quedan todos esos momentos vividos en los que nos sentimos maravillosamente bien y nos dan fuerzas hastas las próximas.

Particularmente me pasa casi como a ti con los libros. Siempre tengo una buena pila pendiente de leer porque no doy abasto. Y es que me gustan tanto, que suelo comprar más de lo que mi tiempo me permite leer.

Saludos

Joana ha dit...

Verdial:
Me sentía un poco como un bicho raro, pero ya veo que soy la única que compra más libros de los que puede leer en poco tiempo. Y es que, las librerías son un peligro para mi.

onatge ha dit...

Llibres pendents de llegir en tinc uns quants, això que llegeixo fins i tot quan trec la gossa a passejar... Llegeixo entre 7 i 8 llibres al mes, però tot i així mai no faig les paus... Però no em preocupa el temps és infinit...

Des del far una mica de brisa.
onatge

Antonio ha dit...

Que te quiten lo bailao.

Gracias por tus fotos viajeras y textos .
Antonio

Joana ha dit...

Onatge:
Durant les vacances no llegeixo mai, o molt poc. No llegeixo tant com tu, ni molt menys.

El Callejón de los negros:
No me quejo de lo que he hecho, pero si de lo que no he hecho. Las fotos cada día me roban más tiempo de lo otro y eso que no les dedico tampoco todo el tiempo que querría.