divendres, 3 de setembre del 2010

El que es veu a la foto, per si no és prou clar, és l'estenedor de la roba de l'entresol 2ona. Jo visc en el segon i la foto queda estranya pel zoom que ha calgut fer amb la compacta i el plàstic que posa la del primer, tot i no tenir res estés. Són molt cutres els cel-oberts, sempre ho he pensat, però això serà un altre post que ja tinc pensat.
Ja està vist? Alguna cosa estranya frapa la visió d'algú?

La meva si, aquesta gent penja la roba a l'estenedor sense agulles d'estrendre la roba, tota feta un manyoc. Aquests inquilins, són brasilers, no sé si deu ser així com estenen la roba al Brasil o és cosa d'ells només, però a mi s'em fa molt estrany cada cop que ho veig. Amb la quantitat d'agulles que a mi em cauen al pati i que ells recullen quan baixen despenjant-se des d'el safareig a recollir la roba que els cau, perque és clar, per molt que sigui un celobert, el de casa no està tancat per dalt i poc o molt, vent i corrent d'aire sempre hi ha alguna. Doncs això, amb les meves agulles d'estendre no sé pas que deuen fer, per jugar els nens que tenen o les llencen a les escombraries. Sempre penso que quan recullen les agulles deuen dir: " I, això, per que serveix?" En el seu idioma, perque parlen estranger. Mira que sóc perepunyetes a l'hora d'estendre la roba, de fet amb això tothom té les seves manies, jo les samarretes i jerseis els estenc penjant-ho de les espatlles i les camises i bruses que tenen coll pel coll, sé que d'altres ho fan per l'aixella i tothom té un motiu i una explicació molt lògica, igual que quan es plega els mitjons o la roba interior. Però, no puc entendre cap raó d'estendre així, feta un manyoc. Deu costa molt que s'eixugui i deu haver parts que deuen fer una olor de resclosit que tira enrera.
Només això, una frivolitat més de les meves, que volia compartir amb la comunitat blocaire i que si algú sap el motiu i m'ho explica, sabré la raó.

3 comentaris:

Clint ha dit...

jo encara no tinc polida la meva teoria d'estendre la roba...tot i això així no ho faria mai.

Sorprèn que en un estenedor brasiler no hi hagi cap tanga...

Núria ha dit...

Increïble!! I el què els deu costar planxar la roba! Ara, quins equilibris, com s'aguanta?

Joana ha dit...

Clint:
Doncs a coses rares aquesta gent. Potser les tangues les eixuga dins de casa. al damunt del llit o de la taula, només hi ha una dona, que sàpigue, ves a saber!

Núria:
Això també, però no la deuen planxar,que no la penjarien així. Fan equilibris increibles amb la roba, és el que ja fa dies em cridava l'atenció