dilluns, 21 de febrer del 2011

TARGETES

Ahir havia de comprar un regal per un nen i vaig anar al Opencor, són sempre obertes aquestes botigues. Quan vaig anar a pagar, ostres! no portava cap targeta, vaig tornar al cotxe i vaig agafar una de les dues que tinc. No vaig donar gaire importancia a no tenir l'altra al moneder, vaig pensar que la tenia a la butxaca de l'anorac, que és on l'havia deixat. La cosa ha estat, quan aquest matí he decidit guardar la targeta al moneder, perque a més havia de treure diners.
Quines calors m'han agafat!!!! A la butxaca de l'anorac no hi era, a cap altra butxaca tampoc, a les butxaques de l'armilla que portava el cap de setmana tampoc. He fet roda de trucades a Masella, per si me l'havia deixat per allà o m'havia caigut, en les tres trucades la resposta ha estat: NO, no hem trobat res. Aleshores si que m'han agafat tots els mals! Ves a saber on l'he perdut o si me l'han fotut!
A hores d'ara, tothom deu pensar que sóc idiota i que el primer que s'ha de fer és anul·lar la targeta. He sortit de casa i he anat a la Caixa a anul·lar la targeta, el tio de la Caixa, una mica idiota, per no dir molt, m'ha dit que si volia saber si m'havien fotut diners ho mirés al caixer amb l'altra targeta, però com que serien autopistes al menys han de passar 48 hores, doncs mira que bé! No he mirat si m'han fotut diners o no. He anat al garatge i he tornat a mirar a totes les bosses i no l'he trobat. Estic convençuda, que quan tingui la nova, em sortirà la targeta en algun racó del cotxe o d'alguna bossa, amb tantes merdes que porto per pujar a esquiar!