dilluns, 20 de juny de 2011

EL QUE VEIG XLVIII

Avui, de fet, tècnicament ja és ahir, però com que encara  no he anat a dormir és avui. Doncs, que avui he anat de bateig, és una cosa que últimament sembla que es torna a portar, tots els meus cosins han batejat els seus fills, no sé pas quina falera en que un senyor els hi mulli el cap i els hi posi un oli al front. En aquest tipus de celebracions sé com va la litúrgia i sé quan toca aixecar-se, seure i que cal contestar i cantar. A les 12 era la missa i a dos quarts el bateig, a missa de 12 d'un diumenge eren quatre avis! Com no li posin més ganes perdran tots els parroquians i/o feligresos i només anirà el gat, però tant els fa, mentre hagi gent com els meus cosins que vagin batejant als seus fills, com que cobren pels que tenen apuntats (batejats) i no et deixen desapuntar!. Em sembla que les companyies telefòniques han demanat assessorament en aquest tema i que sigui força complicat. A l'esglèsia et poden fer fora, però tu no et pots donar de baixa, com ho faries d'un gimnàs o de la subscripció d'una revista, si no hi vaig, no vull el carnet. Res, que he anat de bateig i després a dinar, això ja està bé, així coneixes gent que apareix nova a la familia, la que va amb el divorciat, el que va amb la solterona, nens i nenes que ja no ho són tant.
He fet un munt de fotos, amb la compacta i com sempre al límit de les possibilitats, jo volia prendre la reflex i ja tenia la motxilla preparada, amb les bateries plenes, les targetes com si fossin noves, però el meu germà en venir a recollir-nos, m'ha dit:" On vas amb això?" I com que una mica si que m'havia arreglat, la motxilla no lligava gaire i no l'he agafat, resulta que ma cosina es pensava que l'agafaria i no m'havia dit res.

I el meu millor model, que després he anat al parc i al cantó recollien signatures per que a l'espai de Gallegs no deixen que es practiqui la caça amb falcons, que sembla ser que venen d'altres llocs d'Espanya i tot en allà amb la conseqüent pressió que suposa per l'habitat, ja prou pressionat per ser on és!