dimarts, 7 de juny del 2011

EL QUE VEIG XXXVI

Com que si hi ha una cosa que ara no em falta és temps, per fer o per no fer res, resulta que puc veure moltes webs, blogs i altres coses per l'estil. Puc veure, que hi ha coses molt interessants, però també molta merda. Sigui o no merda, he vist que hi ha molts blogs de fotografia i que hi ha una quantitat ingent de fotos penjades per tot arreu. He pogut constatar el que ja feia temps que pensava, la gent ara fa fotos perque està de moda i perque no els costa diners. En aquestes coses, molts cops depen del gust d'un, pensar que és i que no una bona foto, deixant de banda que la foto estigui ben feta, sigui nítida, no borrosa i la quantitat de llum correcta i com, en gairebé tot, també va a modes. Mirant, veus, que diuen que una foto és bona, però potser no és bona, és original, ja és molt, però no és bona. Tinc un amic a qui només li agrada veure fotos de paisatges, la resta, no li diuen res. Ara, molta gent fa fotos i fotos només per fer fotos, entre tantes, alguna deu quedar bé! Però les pengen totes.

Jo no sóc ni original, ni creativa, això no vol dir que no em pensi la foto abans de fer-la. Quan veig una cosa i vull fer la foto, és perque vull allò, tal com és. Sé, que sóc molt rara, però no li trobo cap gràcia a una foto d'una taca d'oli a terra, a no ser que sigui una foto denúncia.

Després de tota aquesta parrafada, va i jo penjo aquestes fotos, però cal tenir en compte que estic molt perjudicada i si la Unidad de Conducta de Mentes Criminales veissin la sèrie de fotos que porto em farien tancar a un psiquiàtric.