dijous, 9 de juny del 2011

EL QUE VEIG XXXVIII

Ja veieu, veig roba estesa. Ho trobo horrorós, la roba estesa als balcons. Ja sé que si no hi ha cap altre lloc, que se n'ha de fer de la roba quan surt de la rentadora. Ara, molts pisos nous no tenen cap celobert per poder estendre la roba perque els pisos no tenen safareig, però tots aquests pisos que veig i tenen la roba estesa, tenen celobert i també tenen safareig. Segur, que s'eixuga més despressa al balcó que no pas al celobert, però no queda lleig a la vista dels que com jo, poca cosa més tenim a fer que mirar per la finestra i fer el tafaner. És mala sort que aquesta baixa m'hagi arribat en època de crisi i no puc anar a mirar obres. Que deuen fer tots els nostres avis jubilats ara que no hi ha obres?

Ara, me n'adono, que per demà encara em queda numeració que sé, però per demà-passat que és el número 40, no recordo com es comptava amb núemros romans! Batua l'olla! Això, que jo vaig ser dels que encara vam fer llatí a 2on de BUP vulguessis o no! i haguessis triat ciències pures, tan pures que ja només escrivies x, y, z dels eixos de coordenades en els apunts!

Demà comença un cap de setmana llarg, dilluns és la Segona Pasqua, aquest any és festa a nivell de tot Catalunya, per no sé quin canvi amb un dia que és festiu i que cau en diumenge. Doncs bé, la Segona Pasqua, sempre ha estat una de les festes locals de Barcelona i per mi el primer dia de platja, si no cau tan tard com enguany. Sempre m'ha tocat batallar amb el meu cap, si feia o no la festa, perque jo sóc de Barcelona i l'empresa té la seu a Barcelona, però a mi em toca treballar fora de Barcelona i no em deixen fer les festes quan és festa on vaig, així han estat les coses durant molt temps, però ja fa uns anys que el meu cap no discuteix el tema i jo faig festa per les locals de Barcelona. Aquest any, me la porta fluixa la Segona Pasqua, és festa a tot Catalunya i jo no podré fer res, ni anar enlloc si no em porten. Ho sento per tothom, però que no faci calor ja m'està més que bé i si plou, tampoc no em molesta, no em molesta mai, si estic a casa tancada!