dissabte, 30 de juliol del 2011

TEMPESTA!!!


Abans no comencés a caure la que ha caigut, s'ha fet de nit. Aquest any, si una cosa tenim són núvols, molts, de totes les formes i colors i variats. He fet les meves fotos i després com que estava una habitació interior no m'havia adonat que encara era més fosc, la làmpara s'ha mogut, ostres! si que fa vent. Llavors he sortit a tancar alguna finestra, no hagués corrent d'aire i sortís volant i he ho vist. Començava a ploure i feia molt vent. Els arbres i les palmeres del ja arxiconegut carrer de casa, es vinclaven, tot just pensar: "Com venta!" Ha començat a diluviar. He tancat la porta de l'habitació i he obert la finestra i he començat a fer fotos, fins que la pluja ha canviat l'orientació i entrava per la finestra. Durant aquesta estona que ha durat la tempesta, els bombers han tingut molta feina. Volia fer llamps, però la pluja i el vent no m'han deixat. Alguns deuen haver caigut molt a prop de casa. Ha fet intents de marxar el llum, per sort meva, només intents, tenia els tres ordinadors engegats, cada un amb la seva feina. Ara fa sol i el carrer comença a eixugar-se. Però quins llamps i trons més xulos! I que m'agraden les tempestes!





2 comentaris:

Jaume Busquets ha dit...

Hey!!! Joana,
Sóc en Jaume el germà de la Mireia. Les dels núvols són xules.
Adéu

Joana ha dit...

Jaume:

Em sortien els cognoms. Es va fer fosc de cop i mira aquest any hi ha núvols i més núvols.