dimecres, 13 de juliol del 2011

EL QUE VEIG LXIX

Ahir a migdia va venir a casa l'infermera de ma mare, quan va trucar el dia abans per dir que anava a passar, jo no estava, era a rehabiltació, ja sé que cansa, si a vosaltres us cansa, imagineu a mi! que avui he suat com una truja a la bici, perque tenia els focus encesos al darrera. Torno al que anava a explicar, l'infermera va venir mitja hora més tard del que havia dit i em feia anar tard a mi. Em va renyar, qui les entengui que les compri, per una banda, l'endocrí sempre diu que mengi menys, ahir aquella, que mengi més, que si fa baixades de sucre tan bèsties al matí que cal regular-ho, si clar, però també fa pujades. És com una muntanya russa!. Que cal que surti a caminar, a passejar, la meva mare, no ha entés mai el concepte de sortir a passejar, a fer un volt, si cal anar a comprar si, però sortir per sortir, no, cal una raó, he quedat per anar a dinar, sopar, a comprar roba, a fer la compra al súper, però sortir a caminar per caminar no, això que faig d'anar a caminar per la muntanya sense un objectiu li ha semblat sempre una tonteria. L'infermera em va dir que la meva mare estava dintre del programa d'assistència domiciliària i que cada 3 o 4 mesos vindria veure com estava, mirar-li el sucre i la tensió i veure com es troba en general, ja està bé que facin això, però que avisin abans. Em va deixar aquesta enquesta o test, no sé com definir-ho, em recorda a aquells tests que surten a les revistes com cosmopolitan i demés que et diuen com ets i quin és l'home ideal i de la teva vida, el de la meva no existeix, encara no l'han fet. Ja diré que m'ha sortit al test i que em diuen a l'ambulatori, perquè si fan això, deu ser perque fan alguna cosa si et surt sobrecàrrega intensa? M'ho imagino, m'enviaran al psicòleg o al psiquatre o directament em tancaran i llençaran la clau o a un grup d'ajuda del tipus, Hola em dic Joana i pateixo una sobrecàrrega intensa i tots contesten, Hola Joana! Hi ha de molt bones i hi ha que estan repetides o segons el meu criteri demanen el mateix. No sé que em pot sortir, suposo, que altet, però en això li dic jo, mesurar el grau de culpabilitat que un sent i com de manipulador és l'altre o més que manipulador xantatgista emocional. No sé, ja explicaré.