dissabte, 16 de juliol del 2011

EL QUE VEIG LXXI

Avui, fa just tres mesos de la meva desgraciada caiguda a Masella baixant per la Tossa Vermella, amb el resultat de trencament total del lligament lateral intern del genoll esquerre.

Penjo la carlina com a símbol de protecció, estic a punt de que em donguin l'alta si tot va com fins ara i per això calen tots els amulets que siguin possibles. Ja sé que no sóc al Pirineu, però és el que tinc, la vaig arrabassar ja fa uns anys al Camí del Rus a Capdella a la Vall Fosca, fins fa poca cosa de més d'un any poca gent coneixia aquest nom, ara com que els del temps de TV3 hi tenen una càmera doncs es coneix igual que la de Port del Comte, La Molina, Masella, Tivissa o Espot per dir algunes. Ahir em vaig quedar sense internet, altre cop el mateix, coses seves, que fan canvis i resulta que no van bé i una que es queda sense poder connectar-se amb el món exterior. M'han trucat aquest matí abans de les nou per dir que ja havien resolt el problema i que procedien a tancar l'incidència, m'han despertat, estava dormint! Sentir una veu desconeguda que et diu que si ja et funciona, i jo que sé, estava dormint! miro si va la tele (imagenio) i de quin color estan les llumetes del router, doncs si ja va!

Sortia de l'ascensor per anar a rehabilitació, quan em vaig creuar amb una veina al passadís de baix, al saludar-me, em va dir, "Que vas coixa?" I jo que em pensava que en pla no es notava ja i que caminava d'allò més digne, em va deixar feta pols.