dimarts, 13 de desembre del 2011

Aquests de poble!

Sé que el títol pot ser políticament incorrecte, però anava bé. Quan dissabte, amb l'Itziar vam pujar a Masella a recollir el forfet i passar el dia, malgrat saber que només havia oberta una pista i saber que era un risc estrenar els esquís, per què era un risc innecessari, però per una baixadeta no passarà res! I no va passar. 
Ostres! que ja em disperso! Com gairebé sempre, no portava diners, ni cinc i calia que en portés. Així, com moltes altres vegades, vaig parar a Alp a treure'n. Com tothom, vull parar al davant mateix de la caixa, no és pas cap crim! No hi havia lloc per aparcar bé i com moltes altres vegades, vaig parar el cotxe en una mena d'illeta de ratlles blanques que hi ha, era un moment, el cotxe no es quedava sol i no vaig parar ni el motor. En sortir del caixer, que ja podeu imaginar el que vaig trigar a treure diners, que no hi havia ningú! No sé mai, quan és el mercat en aquest poble o si les parades que havia eren només això dues paradetes, no sé de que per que no vaig ser capaç d'esbrinar-ho. Doncs havia dues parades, just plantades en l'altre cantó del carrer i l'home d'una de les parades, em va increpar, dient-me que allà no es podia aparcar, està clar, que no em vaig quedar calladeta, li vaig contestar, que no havia aparcat, que simplement, havia parat. Segons, em van ensenyar quan vaig anar a treure'm el carnet de conduir, es pot parar sempre que no hagi un senyal de prohibit. No vaig interrompre la circulació de cap vehicle, que no en van passar tampoc.
Sé, que aquest és un tema una mica punxegut en el municipi i que si l'home em va escridassar, és per que era segur que jo era de Barcelona, per que es pensen en la possessió de que només els del lloc poden parar allà on els surt dels collons. Jo he de ser comprensiva i tolerant, quan els de fora del meu poble venen en cotxe i s'atabalen i llavors alenteixen la circulació o no saben aparcar en un lloc just, per que per ells això no és un problema. Ja em perdonaran, però el que per a ells és una situació que els passa alguns dies, pocs, per a mi és una situació diària i et pots escridassar en un xamfrà amb algú que ha deixat el cotxe en doble fila i s'ha anat a dinar, però no amb el que l'està vigilant i surt ràpidament o deixa posat on localitzar-lo. Per què... I si jo hagués tingut ganes de gastar-me els cuartos a la seva parada? Si em renya d'aquella manera, no hi vaig, com vaig fer ahir en una parada de la Fira de Santa Llúcia.
Ja m'he esplaiat!

3 comentaris:

Verdial ha dit...

Tómalo con calma que no es bueno alterarse para la salud. Simplemente no hagas caso. Hay gente a la que les gusta chinchar y meterse donde no se les llama.

Un abrazo

Joana ha dit...

verdial:
ya lo se y no me alteró, pero siempre es lo mismo.

Judit ha dit...

Sembla que no pugui ser, en serio. Hi ha gent que només te ganes sempre de murga.
Doncs al meu poble Joana, un dia que vaig deixar el cotxe davant de casa que justament hi ha un pas zebra per descarregar un sac de menjar per les gosses. Temps de deixar-lo dins a casa i quan vaig sortir ja estava empaperada, 100 euros i 2 punts del carnet. I creu-me que visc en un lloc gens transitat. Res noia, un fàstic!