dimarts, 27 de desembre del 2011

Bones Festes!!!!

Fa dies que no faig una entrada i no havia fet cap per felicitar les festes. He pensat molts cops a fer una entrada, però totes eren d'emprenyamenta i no volia. No és que no tingués motius per estar emprenyada, però no volia. Ara! Ja ni recordo el per què.  Vaig pensar en fer una entrada que es digués sopar o berenar de nadal? Dissabte, encara no eren ni les vuit de la tarda i ja estava tot col·lapsat, no havia lloc per aparcar i el vaig deixar dos dies aparcat al damunt de la vorera, em vaig emprenyar molt, a quina hora se suposa que s'ha d'anar a sopar? Aquí, al nostre país.

Aquests dies, tot són dinars i sopars, però també he tingut el meu moment. Gairebé tothom sap, que si se'm vol veure contenta i a gust i és hivern, ja se sap on buscar-me. Dissabte, calia pujar a Masella, venien dos dies molt durs i primer tocava preparar ment i cos. Vam pujar amb el meu cotxe i després quan vaig arribar a casa, no podia treure una part del portaesquís, fins avui que ho he aconseguit. Ja he estrenat els meus esquís nous, i corrennnnnnn, són tan xulos! Tan femenins, divertits i elegants. Avui els he posat a la funda i cap dins del cotxe, no fos cas, que no pogués treure cap part i quedés tot posat. Tant dissabte com avui, m'ho he passat bé i això ara és l'únic que compte. 



3 comentaris:

òscar ha dit...

I això és el que sempre ha de comptar: estar bé.

Que estiguis més que bé :) el 2012 aquest que se'ns tira al damunt ja.

Verdial ha dit...

Me alegro mucho por ti que al final hayas disfrutado, no es bueno que nos contrariemos tanto, aunque la verdad es que nos lo ponen en bandeja.

Diviértete y pasa un Feliz Fin de Año.

Un abrazo

Anònim ha dit...

i la foto dels esquís ?