dijous, 4 de juliol del 2013

DENGUE FEVER

Ahir a la nit vam anar de concert i amb la meva joguina, es poden fer vídeos que estan prou bé. I us preguntareu, qui són els Dengue Fever? Aquests que surten al vídeo. Va ser al Apolo 2, una sala petiteta. La Chom és cambodjana, i fan música psicodèlica cambodjana dels anys 60, la cançó que més m'agrada no la van tocar, però tampoc passa res. I qui és l'impulsor d'això? el barbes que toca la guitarra.
Va estar molt bé, em vaig divertir i m'ho vaig passar molt bé. No he escanejat l'entrada del concert com faig sempre, però havia de treure tot de coses que tinc a sobre de l'impressora i fa mandra, tampoc és tant, però fa mandra. Vam anar i tornar en metro, d'això he de fer una entrada, de totes les targetes de metro que porto comprades ja. L'entrada és una mica friqui, oi? però es tracta d'això, veieu a la Chom i al barbes i busqueu més al youtube, estan bé aquesta colla!!!!
I marxo a guitarra!!!