dimarts, 5 de novembre del 2013

FAIG UNA ENTRADA!!!!!!

Ho acabo de veure, fa quasi dos mesos que no faig cap entrada i la última va ser tornant de Madrid per unes jornades de formació, que a tot en diu formació el meu "jefe"! i ho programa tot d'aquella manera. He hagut de comunicar al "jefe" que havia d'anar a un concert, no li he demanat mai permís als meus pares i ara, vaig haver de dir-ho al "jefe", clar, es pensa que estem de guàrdia les 24 hores del dia, i si havia congrés, no saps l'hora que tocarà plegar. El concert a la Sala Apolo, l'Eleanor Friedberger. Una noia que ho fa molt bé.





El concert començava a les vuit, però teniem invitació per l'acústic a dos de vuit, només 25 persones. A les vuit començaven els teloners, un nano que em va agradar força també, però que ara no recordo el nom i m'hauria de posar a buscar l'entrada per poder escriure el nom i per no agafar males postures ara, no estaria bé, estic de baixa per una contractura cervical i el meu "jefe" no m'ha preguntat ni com em trobo.

I... és que festejar suposa molt de temps i tinc el bloc una mica abandonat, això no vol dir que no hagi fet coses. I quan arribo a casa, hi ha ma mare que si ja no tocava ni quarts ni hores fa uns mesos, ara encara menys i se m'enganxa com una paparra i no em deixa ni respirar, sembla la meva ombra, em dona cada ensurt! No fa soroll i de cop, PAM! es materialitza al meu costat fent-me les preguntes recurrents, com la malària, de cada cinc minuts, que ja sembla la peli de El dia de la marmota, amb la diferència que sempre he de dir el mateix.
 Ja que aquí sempre he acabat abocant totes les meves misèries, també està bé que expliqui que m'ho passo d'allò més bé i que continuo fent tantes o més fotos com sempre. Entre l'última entrada i aquesta ha hagut, la Mercè, que es feia difícil poder parlar per telèfon quan era l'hora del correfoc.




Excursioneta a La Font de la Budellera a Collserola, per fer alguna sortideta a prop i no gaire llarga.


Anar al Forum caminant des de la Vil·la Olímpica.


El Mercat de Sant Antoni, que malgrat ha canviat la seva ubicació, continua com sempre.


I si al festejador li queden dies de vacances i la feina d'una és anar amunt i avall, el pots portar per passar les estones mortes i no dinar sola i encara poder passejar a la tarda quan ja has acabat la feina.




També he començat la meva extraescolar, la guitarra i com que havia aparcat i em sobrava temps, vaig poder assistir abans a la reunió canina que es celebra cada dia, suposo, en aquesta plaça.


Sortida a Banyoles, amb un munt de gent que hi havia. Vam fer tota la volta a l'estany. I uns quants corbs marins en els pals com el de la foto, que s'hi posava bé i tot.


Pujada a Tremp per la castanyada i la Fira del Codony, amb totes les forces presents, mossos, guàrdia civil, exèrcit i la local. Moltes paradetes i molta gent. Però també temps per poder anar a fer un volt pels voltants.



I també sortides nocturnes, d'anar a sopar i després de copes i cine i comprar algun llibre i CD's, un Barça-Ajax i segur que mooooooltes més que em deixo.

I a l'agenda, ja hi ha coses, sortides, concerts, pelis pendents i a la vista...esperar que el Pirineu s'ompli de neu, o es pensava algú que no em recordava d'això? NOOOO

1 comentari:

Mireia ha dit...

Perdona, això no és una entrada ! és un super-entrada. Veig que estàs molt entretinguda