divendres, 18 de març del 2016

8è ANIVERSARI

El passat dia 2 de febrer, ha fet 8 anys, ni més ni menys que vaig començar amb el blog. Pobret meu, està una mica deixat de la mà de déu, però no per això oblidat ni abandonat. Reconeguem que ha tinguts millors moments i que també va viure una època d'esplendor, però com quasi tots els blogs, que no siguin d'aquests especialitzats, ara els blogs passen pel que en diríem vaques magres. Això sí, els que han quedat i continuem visitant als "amics", tenim èpoques d'activitat variable, però continuen.  Aquí he explicat i continuo igual, tot allò que faig o em passa o em fa gràcia o m'emprenya o em fa feliç.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats pels vuit anys! Encara que siguin a baixa rendiment.... Se que no tothom pot aguantar el meu ritme :P

Joana ha dit...

Pons:
No tothom té un negre treballant pel blog!!!

Mireia ha dit...

Puig, puig, puig! No em matis que vaig tard. Em pensava que havia deixat el comentari. Ho faig sovint, entro quan no estic amb un altre usuari, llegeixo el post, em despisto i no comento.

FELICITATS!!!!!