dimarts, 7 d’abril del 2020

EL QUE VEIG XXIII 2.0

I els arbres i floretes van florint. Avui quan tornava de comprar al súper. Dubtava entre fer una foto a la cua del mercadona, sçúper en el que no hi vaig ni que m'ho regalin!!! o fer la foto a tots els brots que té aquest arbre, i ha guanyat l'arbre.

Aquests dies llegeixo molt per tot arreu, que quan ens aixequin aquest arrest domiciliari, la gent del Pirinau i els dels pobles de platja, tenen por de que hagi una segona revifada de contagis als seus pobles per tots el de la capital, en diuen molts, que hem d'anar a respirar l'aire pur. Ja em perdonaran, normalment soc molt respectuosa, però ara ja em toca la pera. Aire pur, també el tenim ara aquí, i quan pugui sortir, em pot venir de gust anar a la platja o pujar al Pirineu, però també em vindrà de gust anar a Plaça Catalunya, passejar per Gràcia, Sant Andreu i el meu barri tot sencer i jo també tinc una serra, la de Collserola, on podré veure si no ha passat l'època, floretes també, i ho tinc a 10 minuts de casa caminant!!!! Jo també m'enfado i que no vegi cap foraster passejant pel meu poble, no sigui que em portin un virus!!!