dijous, 9 d’abril del 2020

EL QUE VEIG XXV 2.0

La lluna d'ahir a la nit, sembla una mica una carabassa d'una peli del Tim Burton. Em va fer gràcia.

Abans de la lluna, vaig veure com al davant de casa, s'emportaven un difunt, no sé si de coronavirus o de que. El cas és que estava llegint i em vaig aixecar i vaig veure una forgoneta de la funerària. Com que estava parada quasi davant de la porta dels pares d'una veïna de l'escala, em vaig quedar mirant on entraven. No van entrar en aquella, però sí en la de més amunt, una gent que no sé qui són i això que allà també conec alguns dels veïns. 
Mentre mirava, vaig fer alguna foto, no pel morbo, sinó per com es van vestit els treballadors de la funerària. No posaré cap foto, per que en principi pensava posar-ne una, però... amb la pell tan fina que té tothom!!!! Sempre són els altres els que tenen la pell fina, jo si ho faig soc una insensible i una insolidària i totes aquestes coses. Total, anaven vestits com si estés veient la peli aquella de l'èbola, del Dustin Hosffman, va ser brutal!!!