dimarts, 19 de maig del 2020

EL QUE VEIG LXIV 2.0

Núvols i cel blau!!!! 
I si una cosa faig i ser fer, és parlar. Parlo molt, altres són callats, el meu festejador, parla poc. Jo parlo molt i puc parlar de quasi tot. Si no en sé, doncs pregunto sobre el que m'expliquen si no em queda clar. Però fa uns dies que no tinc massa ganes de parlar, ni d'explicar massa res aquí. Tampoc passa massa cosa o si més no de primera mà. 
Avui he llegit dues notícies al TOT BARCELONA, que són per flipar. Estaven relacionades, al diari, deien, desallotjaments, jo en diria, expulsió. Tot va dels casos de gent que els han fet fora del lloc on vivien. Hi ha dos casos, els que viuen rellogats, la majoria immigrants. I els que viuen en pisos. Dels que viuen rellogats, hi ha que són pisos ocupats i li paguen uns diners, entre 300 i 500 euros al "pajaru" que els relloga l'habitació sense dret a res i que els pot fer fora quan vulgui i li vingui de gust. Altres que el pis no és ocupat, però que deu estar subarrendat deu mil vegades i amb més gent allà dins que a l'acudit dels 100000 xinos dins la cabina de telèfon i que el porter es queixa per que li han marcat gol i diu que l'han deixat sol. I els que viuen en pisos, aquests hi ha de mala sort i altres... com ho diria. Pagar una entrada, per okupar un pis!!!!!. Ni que et diguin que el pis d'un banc! No donis una entrada per okupar un pis!!!! Després resulta que no és d'un banc i ve el propietari amb els mossos i et fan fora, et quedes sense pis i sense els 1500 euros que li has donat al de la "immobiliària"