dilluns, 3 de juny del 2024

Em venia de gust

Fa 3 anys que no faig cap entrada en aquest espai i no pas per que no hagi fet ni m'hagin passat coses, però no tinc temps, no tinc temps ni de mirar-me les meves fotos de floretes ni de res. No he descarregat les fotos del cap de setmana!!!!!😢😢😢 impensable en mi fa un temps. Però no tinc temps i em ve de gust fer entrades en aquí, ara potser ja no es porta la manera aquesta, però em venia de gust. He intentat publicar, però amb el meu estil, no tenia temps per fer una entrada de les meves. Fa una setmana vaig anar al concert de Yo la tengo i encara no he baixat i penjat els videos a You Tube.

Resumiré:

1.- Continuo llegint, potser menys, no tinc temps i sovint m'adormo amb el llibre a la mà, i quan penso que he de fer l'entrada de les lectures, penso, després m'hi poso, quan obrir l'ordinador ho faig i al final, passen 6 mesos i... llavors ja ha quedat obsoleta l'entrada.

2.- Continuo sortint a passejar per la muntanya i fent fotos a floretes i tot el que hagi, però quan arribo a casa, la rutina de recollir i endreçar es menja el temps que emprearia per això i ja hi som, penso, ja ho faré demà i demà sempre hi ha alguna cosa urgent a fer.

3.- Continuo anant a concerts i fent vídeo, i els penjo a You Tube, però no arribo a fer l'entrada i la crònica del concert, vull fer-ho, però no arribo.

4.- Continuo anant al cine i sortint a sopar i de festa.

5.- Continuo anant a esquiar, si la temporada i el temps ho permeten, no com abans, però ho continuo fent.

De fet continuo fent tot el que feia, menys escriure aquí i publicitar el que faig, tinc Instagram, però no massa actiu, així que no soc exhibicionista.

Fins la propera