dimarts, 9 de juny del 2020

EL QUE VEIG LXXXV 2.0

Ja fa uns dies que penso si deixar estar aquesta sèrie d'entrades diàries que vaig començar amb el confinament de no poder sortir de casa, o esperar uns dies més que que s'acabi l'estat d'alarma o arribem a la fase 3. Probablement arribaré fins a Sant Joan que és quan arriabrem a la fase 3 al meu poble, em sembla, com cada dos per tres canvien les coses....

Ahir a la tarda, vaig baixar al centre. Quina passada!!!! Feia temps, molt temps, que no estava tan tranquil, Plaça Catalunya, Fnac, Rambla Catalunya i Passeig de Gràcia. La mítica joieria i rellotgeria Unión Suiza de Rambla Catalunya ha tancat! no tenien clientela prou rica per comprar-hi. Passant pel Pg de Gràcia, La Pedrera era buida i tancada i la casa Batlló, també, podies passar sense ningú que t'empentés ni de passar pel mig d'uns quants centenars fent-se fotos. La tranquil·litat del centre contrastava amb la gentada que vaig trobar en arribar al barri de Gràcia, amb moltíssima gent i també al meu barri, quan vaig baixar del metro, sembla que la gent del centre hagin vingut al meu barri, suposo que ha menjar tapes de veritat!!!

Fa una estona, veia l'entrada d'un video del Pau Donés i he fet el comentari, que el veia molt malament i demacrat, comparat en com estava. I tot just ara mateix veig la notícia que s'ha mort. Al cel sia amb la seva La Flaca