dijous, 9 de juliol del 2009

SITIATS!!!

Per dos dies, a tots ens toca el rebre, arriba la gran onada groga a Barcelona, potser serà una mica passada per aigua.
No és pas que estigui en contra d'aquestes coses, però si que em prenguin la llibertat d'anar allà on vulgui i com vulgui. Per treballar necessito el cotxe i avui i demà m'he de quedar a casa treballant, no és que no tingui feina per fer a casa, que la tinc, també la tinc a fora i m'ho combino i aquests dos dies no ho podré fer, avui, perquè, no em vull arriscar a no poder tornar a Barcelona o que em suposi passar-me tota la tarda per poder entrar a Barcelona, perquè és clar, si hi ha segons quines carreteres tallades, això vol dir que la gent farà la volta per poder passar per la que no ho està, avui la C-58, que si ara ja es formen caravanes en condicions normals, perque estan d'obres, si augmentem la quantitat de trànsit, potser divertidíssim, a més tenint en compte que hi ha molts carrers de Barcelona que també estan tallats i si sumem els que estan tallats per obres, això fa disminuir molt les possibilitats de trobar una altrenativa.
Hi ha gent a Barcelona, que avui no pot anar ni a comprar el pa, si tens la "sort" de viure en el recorregut, han vallat els carrers per seguretat i no pots ni sortir de casa, l'ajuntament pot ser que t'hagi enretirat el cotxe d'allà on el tenies i hagis d'anar a recollir-lo al dipósit municipal, no et faran pagar cap multa, encara els haurem de donar les gràcies.
Demà, sant tornem-hi, que no ha estat res, el Tour surt de Barcelona i enfila cap a Andorra, ja m'han tornat a tallar totes les carreteres de sortida i ara si que ja no puc fer res, això si, a les autopistes i autovies ens ho recorden, que estaran tallades de 10 a 14, i jo que faig? doncs fotra'm.
De debó, espero que "la projecció internacional" que se suposa que aquests esdeveniments han de donar a Barcelona i a tots els pobles i ciutats pels que passa es noti, perque tenir tot el país col·lapsat durant dos dies té collons!!!

2 comentaris:

Juan Duque Oliva ha dit...

¿La ola amarilla?

Joana ha dit...

Si, cariño, el Tour de Francia, que somos muy europeos nosotros.