divendres, 23 d’abril del 2010

SANT JORDI

El que m'he firat per Sant Jordi. Avui he comprat dos, però hi ha que ja els havia comprat abans, la setmana passada. Quina alegria! tothom comprant llibres que no es llegiran mai, reconec que compro més llibres que no pas em dona temps a llegir, sempre en tinc uns quants pendents de llegir i d'aquesta manera sempre tinc un per quan acabo el que estic llegint. Compro tant en castellà com en català, segons en que estigui escrit. És un avantatge respecte d'altres, poder llegir en la llengua original i així poder copsar tota la força, que no estarà mai en una traducció per molt bona que sigui.

Sort que ara em puc comprar el llibre o llibres que em doni la gana i no haver d'esperar que ningú m'els regali, perque sinó ja podria esperar sentada, igual que la rosa, que com que el senyor corte inglés m'estima molt (és l'únic), encara que sigui per interès, no se n'amaga, he tingut rosa.

És realment l'esperit de Sant Jordi? No ho sé, la resta de l'any les llibreries són buides de gent, a mi, ja m'està bé, avui una tia gairebé em fixa al terra amb uns tacons d'agulla.

1 comentari:

lisebe ha dit...

Bona diada de Sant Jordi guapísima!!

Petonetssss