dimarts, 18 de maig del 2010

ARENGA A LA TROPA!!!

Fa una estona han passat per TV3 el video que en Guardiola ja ha instaurat com a tradició abans d'un partit important. El de la final de Roma no l'he vist, no em treu la son i aquest que han fet aquest cop tampoc no hi veig que sigui tan emocionant o és que com que sóc rara del cagar potser no tinc criteri per apreciar aquestes coses tan emotives. Amb tot, faig associacions i aquest cop no ha estat menys. Ara, posats en antecedents, que no he divagat gaire, aniré al grà.

He fet altres entrades en que el protagonista era el meu "jefe", quan ens reuneix a tot l'equip i si a més hi ha els de les "espanyes", dóna molt per fer entrades, la seva "palabreria" que ell anomena eloqüència, a mi em fa molta gràcia i apuntava les seves expressions per després fer una entrada. Expressions tipus:"Más vale una vez colorao que ciento amarillo", "Para que quieres un armario de cuatro metros para una pared de tres" o "es como el niño que se enfada porque los reyes le han traido todo lo que ha pedido".
Total, el senyor fa una arenga a la tropa, no sé si fa efecte en els altres, a mi em fa gràcia i a d'altres també, que ho sé. Fa uns quants dies, va enviar un correu d'arenga a la tropa, amb expressions com "si seguimos con el mismo entusiasmo, seguro que tenemos éxito", "ahora no nos podemos dormir" i acabava amb "Ánimos y saludos". Quan vaig llegir el missatge, vaig riure com sempre, una altra arenga a la tropa!!! jajaja!! em fan gràcia aquestes coses, que puc fer! I no va passar d'aquí.
Però aquest vespre, en veure el video d'en Guardiiola als jugadors, he fet una associació d'idees. He començat a pensar que sort que el meu "jefe" és del Betis i aquestes coses no les fan perque no arriben a estar a punt de guanyar la lliga, només han guanyat una en tota la història i va ser l'any 35. Doncs he començat a pensar, en com seria un video d'arenga a la tropa encarregat pel meu "jefe". Li demanaria a l'E que el fes, l'E, diu d'ell mateix que és com "la puta i la Ramoneta". Com que a la feina, de vegades són una mica cutres, li dirien que fes un "corta-pega" i li dirien en R que portés la seva càmera de video. Ens gravarien fent feina, traginant caixes en el pàrquing i embrutant-nos de pols acumulada a les caixes, entrant i sortint del pàrquing amb els cotxes i potser, només potser fent la feina que realment ens toca fer. Potser, en algun moment faria la seva aparició estelar el meu "jefe", vestit de forma molt elegant, com ell mateix sempre s'autoqualifica, es posaria la camisa ratllada amb el coll i els punys blancs i el seu millor vestit, aquell de color marró que es va fer fer a mida a Madrid i que el "pececito" en té un d'igual però, que ni per casualitat li queda tan bé com a ell. Mireia, no posis aquesta cara, que ja saps de quin vestit i de quina camisa parlo.  Ara cal editar el video, ho farien d'amagat i l'amo sempre té l'última paraula. Cal posar la música, en aquest punt, depén qui trii. Si ho fa l'E seria probable que ens posés Motorhead, si fos el seu gust o alguna cosa més suau i comercial i triaria potser "The final countdown" de Europe o alguna altra de l'estil de Bon Jovi. Si, fos el meu "jefe" es decantaria per un flamenc pur potser, aiiiiiiiiii, però com que es pensa que no tenim gust ni criteri pel que fa a cultura, acabaria decidint-se per alguna "horterada" del pal ketchup o arriquitaun o potser una copla de la Jurado o la Pantoja. I finalment queda la tria de la patronal, el "pececito" no sé que triaria pel seu gust personal, però assessorat pel seu papa, hi ha la possibilitat que digués que hi posessin "Els Segadors" i acabés amb la frase d'en Companys: "Tornarem a lliutar, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer". Així a més de calaix, fariem país!!!

1 comentari:

Núria ha dit...

I per què no feu un lipdub, com els de l'UPC? Així també es puja la moral i el bon rotllo!
http://www.youtube.com/watch?v=5wNbaFB_4OQ&feature=player_embedded