diumenge, 2 de maig del 2010

QUIN REBOMBORI!!!

Suposo que a aquestes alçades tothom ha sentit a parlar de les pulseres de l'equilibri. Sembla ser que ara algú que els té ràbia, els ha posat denúncies. Jo els felicito, inventar-se una pulsera de plàstic per la que pagues 35 euros,-si, jo la tinc- i que diguin que et dóna equilibri i no sé quantes coses més i que la gent s'ho cregui, té molt de mèrit. Si algú es creu quue un troç de plàstic amb un holograma, perque la gràcia és a l'holograma, pot fer virgueries, té un greu problema. En aquesta gent, els han denunciat, perque diuen que fan publicitat enganyosa. Jo no crec que facin publicitat enganyosa, no anuncien cap medicament, com diuen les denúncies, ho venen en botigues d'esport i també en botigues com natura, algú es creu de debó que les espelmes, olis i CDs que venen en molts llocs són miraculosos? Doncs amb la pulsera el mateix.
Però, això no queda aquí, de fa uns dies, i entraria en la mateixa categoria que les pulseres, hi ha una coneguda marca de roba esportiva que anuncia unes bambes que et posen els bessons i el cul ben apretadets, hi ha també unes sabates o bambes, que són horroroses, ara me les cabaré comprant!, que a més fan que t'aprimis. Qui s'ho creu? Et compres les bambes i ja et pots donar de baixa del gimnàs i fer qualsevol activitat esportiva, l'activitat pot ser tan simple com caminar. També els denunciaran com a les pulseres? Si els denuncien, els que els denuncien són idiotes, per creure els que els diuen, perque tampoc no fan cap mal, efecte placebo? Doncs encara millor, si l'efecte palcebo fa alliberar no sé quines endorfines o alguna altra cosa  per l'estil que ens posen de bon humor, quin mal hi ha?

3 comentaris:

Striper ha dit...

Tot plegat lo de les pulseres ja be de antic.

Anònim ha dit...

Si s'hagués de posar una denúncia a totes aquelles empreses que exageren la publicitat per a vendre alguna cosa, desapareixerien els anuncis. Jo no en tinc cap. El que sí porto al canell és una feta per la meva parella. I el curiós és que si me la trec em sento com estrany, com si em faltés alguna cosa.

Joana ha dit...

Striper:

Si, van sortint pulseres que hi curen tot.

Albert:

Em sembla que fan un gra massa de tot plegat.