diumenge, 11 de juliol del 2010

NO SEMBLES PAS D'ALLÀ BAIX!!!

Moltes vegades penso que vaig nèixer a destemps i al lloc equivocat. Sovint la gent es pensa que sóc més jove del que sóc, tant me fa, tinc l'edat que tinc, ho sembli o no, ja sé que això normalment s'interpreta com a bon senyal, però sempre ha estat així, ja de petita.


Ja sé que als de Barcelona, s'els té per dir-ho d'alguna manera, mania. Hi ha barcelonins que van com si no hi hagués res més que Barcelona, que si Barcelona per aquí i és el millor i no hi ha res com Barcelona, una mica prepotents i sempre parlen amb la "a". Els de fora de Barcelona, se n'enfoten dels de Barcelona perque s'encandilen amb coses dels seus pobles que per ells són allà de sempre i ja està i perque sempre diuen: "Oh! Que maco!"

Però, per un de Barcelona, si algú de fora li diu: "No sembles pas d'allà baix" o "De debó, no em pensava que fossis de Barcelona" que no s'enfadi, li estan tirant una floreta. Doncs, això és el que ahir em va passar i és algú que jo em pensava que ho sabia de sobres, es va quedar molt sorprés i em repetia, és que no ho sembles, li vaig demanar si era bó o dolent i em va dir, bó.

Bé, deixo una imatge d'on vaig estar ahir a la tarda, amb tempesta i mullena inclosa. Va ser una tarda-nit molt agradable i m'ho vaig passar molt bé i vaig estar molt a gust.


8 comentaris:

GURMET ha dit...

Encara existeixen aquests topics delspixapins i els de pages?

Núria ha dit...

Els empedrats! M'equivoco?
Per a mi, aquesta també són els d'allà baix (perquè estic més amunt latitudinalment, hehe)

Núria ha dit...

volia dir aquests, no aquesta (els del berguedà)

Joana ha dit...

Gurmet:
Doncs sembla que encara si.

Núria:
No t'equivoques. I si, era un berguedà.

Joana ha dit...

Núria:
Em falta una coma (,)No, no t'equivoques.
Ja havia estat, però no vaig dir res, li feia tanta il·lusió! i a mi també.
Havia Ramonda myconi, Saxifraga longifolia i Monotropa hypophitis, una passada com estava tot, les fotos no són gran cosa, que havia molt poca llum

lisebe ha dit...

Doncs noia tens tota la rao!! Jo visc a l'Anoia i es cert que la marca dels pixapins passa por tot arreu, aqueí es una zona de residencia d'estiu i la majoria es de Barcelona, doncs el "que maco" es el mes coitidiá..
Pero que farem!! a mí tant es d'on sigui qualsevol l'important es el respecte i la bona voluntat de esser.

Per cert petonets per tu i la mama que espero que estigui bé dintre de tot aquest estiu de calor!!

I a on vas estar ahir preciós!!!!!! Fa molt de temps que no hi vaig i m'en agafat ganes d'anar..! Gràcies!! Guapa!!

Joana ha dit...

Lisebe:
És així, per totes dues bandes hi ha manca de respecte i per totes dues bandes hi ha gent que és com toca ser.

La meva mare va fent, però amb la calor es despista una mica més. Com va la teva?

Anònim ha dit...

correccions :
- de debÒ
- nÉixer i no *nèixer
- als de Barcelona, sE'LS Ha DE dir-ho d'alguna manera, mania.

perquÈ i no "perque"