dijous, 8 de juliol del 2010

TWO YEARS LATER

Sempre m'ha fet gràcia quan posen això a una peli.

Feia dos anys que no jugava a tenis, per culpa de les ... cervicals, la meva mare em renya si dic paraulotes. I ahir, hi vaig tornar. No patiu, va ser a la tarda tarda, encara feia calor, però no eren ni les quatre ni les cinc.
Vaig patir una mica després de tant de temps sense agafar la raqueta i tocar pilota, però és com anar en bicicleta, l'únic que no és com anar en bici, és la forma física i aquesta estava prou xunga. Mireia, no m'ho diguis, ja ho dic jo, he de deixar de fumar si vull arribar a totes les pilotes, els anys tampoc no perdonen, ja poden dir allò de "No pesan los años, pesan los kilos" que l'edat també es nota. Em vaig trobar bé, tot i notar algun cop manca d'aire.
Vaig pensar que avui estaria feta caldo i amb un munt d'agulletes, però no, de vegades surten al segon dia, ja veurem demà i potser m'he precipitat en explicar-ho. I les cervicals? doncs no les trobo pitjor que qualsevol altre dia.
Vaig suar, tot el que es podia suar i la samarreta i la faldilla, (que jugo amb faldilleta, és potser la única activitat en la que em fa ràbia si no em puc posar faldilla) van quedar com si les hagués posat dins l'aigua, només que l'aroma no era el mateix, ja veurem si faig net a la samarreta.

Quan vaig arribar a casa em trobava molt bé i la setmana vinent torno.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

No he dit res

Joana ha dit...

Mireia:
Ja ho he dit jo, abans que no hi facis tu!!!