dilluns, 25 d’octubre del 2010

EM FA RÀBIA

Hi ha algunes coses que em fan ràbia o més ben dit expressions que diu la gent. També hi ha coses que la gent fa que em fa ràbia, suposo que ens passa a tots.
No sóc la persona més endreçada del món, al contrari, però no puc suportar una pila de fulls que no estigui apilada de forma perfecta. En bosses que porten cremallera amb dos ganxos, els ganxos han de quedar al mig. En el rentaplats, cada cosa té el seu lloc i si mai algú per ajudar comença a omplir-lo i no el posa com jo, acabo retocant tot per posar-ho a la meva manera. Si veig algú amb una punta d'un coll girat o coses per l'estil no m'hi puc estar.
Ara dues expressions que em fan molta ràbia, i són "Te lo digo por activa y por pasiva" i "Le corro a gorrazos", quan ho sento m'agafa un no sé què!
Ja ho sé, són manies, i en tinc més, però ja sóc prou rara com per anar ensenyant totes les meves rareses!

5 comentaris:

Joana ha dit...

Una que em vaig oblidar de posar i que la vaig veure ahir a una escola religiosa: " MORIR, ANTES QUE PECAR" em va fer no sé què!

onatge ha dit...

Hola Joana, estic d'acord amb tu, a mi també hi ha moltes expressions que no m'agraden. I que m'ajudin a posar els plats a la màquina, tampoc no m'agrada, cada cosa al seu, no sóc un fanàtic de l'ordre, però dins del rentaplats sí...

Des del far una abraçada sense ordre.
onatge

Agnès Setrill. ha dit...

Ostres! Si que fan bàsques sí...!
A mi, el que m'amoïna també son les repeticions, a cada moment que toca respirar, i sents "val? Bla,bla. Val?,Blablabla. Val?....GRGRRRRRRRRR!

Mireia ha dit...

Joana! t'ho he dit per activa i per passiva o poses els plats bé al rentaplats o "te corro a gorrazos"- d'on treus aquestes frases tant rares'-. Que ja saps abans morir que pecar i posar els plats així al rentaplats es pot considerar un pecat
;)

Joana ha dit...

Onatge:
No estic sola en això del rentaplats!

Agnès:
El que ara, ja fa un temps que ho sento és, Si si, quan et contesten o no és ben bé una resposta sinó que t'estan escoltant.

Mireia:
Les escolto aquí, allà. Que hi ha gent molt rara al món, ja ho saps! Ep, que jo poso bé el rentaplats, com si jugués al tetris, igual que al maleter del cotxe, però en això tu em guanyes.