dimarts, 28 de desembre del 2010

DE VACANCES

Una mica més i el faig quan ja les he acabat! Doncs si, estic de vacances, les vaig començar el divendres, just per fer cagar el Tió i la marató de dinars pantagruèlics. Un any més no m'ha tocat la loteria, no és cap novetat, tampoc he mirat la llista, com d'altres anys.
Si dic que les meves vacances les dedicaré a esquiar, tampoc és cap sorpresa, si fes una altra cosa si que seria una novetat. Però es poden veure i sentir moltes coses. Un monitor els pregunta als nens que porta, petits com a molt de sis anys, que si els agrada esquiar i en una escala de deu com i el que semblava el més petit li diu 11, sabent el que deia, aquest nen promet! 
Uns que parlaven castellà amb un accent que no era d'aquí, estava escandalitzat perque algú que coneixia anava de convidat a casa d'algú i portava la nòvia i anaven a dormir a la mateixa habitació, Que falta de respeto para la madre! com a mínim fill d'en Rajoy, soci de la Obra d'en José Maria i no sé quantes coses més, molt probablement serà dels que vagi de putes i posarà més banyes a la seva dona.
Un senyor que li explicava a la seva filla, anava a veure el partit de la selecció de Catalunya, qui era en Cruyf i que en Guardiola havia debutat al primer equip amb en Cruyf i la filosofia del futbol dels dos, tota una lliçó de teoria del futbol. Molt probablement la nena només volia anar al futbol a veure els futbolistes que són joves, guapets i tenen un cos d'anunci.
Si vaig a un lloc, és perque ho he triat, ningú m'obliga anar a esquiar a una estació. Doncs una parella, que no tenia desperdici, criticant Masella, que m'estaven posant dels nervis, tot ho trobaven malament i en canvi a Andorra tot era perfecte, m'ha fet ràbia! que voleu que us digui. La web de Masella no és cap meravella i potser no diuen tota la veritat, però si diu qualitat de la neu pols/dura, tampoc enganyen i cap estació no diu tota la veritat. A tot això, el noi, li diu a la noia, que Masella és de titularitat privada i que La Molina és pública, i que com podia ser, jo estava bocabadada amb tot el que estava sentint, però el millor ha estat quan tot seguit i com si fos el més normal del món, ha dit "Porque todo esto..." (senyalant amb la ma la muntanya). Sort que el telecadira, arribava al final. Un més, que es pensa que les muntanyes i els boscos no tenen propietari.
Fins aquí la meva crònica, si sento més coses "interessants" ja les explicaré.