dilluns, 20 de desembre del 2010

Ja fa uns dies, que coses del calendari, a la tele fan moooooooolts anuncis, anuncis de tot. Anuncis d'electrodomèstics, de menjar, de roba, de joguines, de medicaments, de grans magatzems, de cava, de cosmètics, de tints i de colònies. Aquests últims són els que s'emporten la palma, com si no ens posessim colònia la resta de l'any i tenint en consideració, que les normes de bona educació diuen que no s'ha de regalar colònia a ningú que no sigui molt proper i que sigui la colònia que un es posa. Així doncs, no sembla molt normal que es facin tants anuncis de colònies, de totes formes sembla que és el regal fàcil i suposo que no sóc la única persona que acumula colònies que només han estat obertes i allà crien pols. A mi, m'agraden les colònies i sempre en porto, no sé sortir de casa sense haver-m'en posat, és com sortir sense arracades o rellotge. Tinc unes quantes, i cada una té el seu moment o segons estigui, igual que la roba, però me les compro jo, com tot de fet!
Però no era això el que volia, que sempre acabo embolicant la troca. Tornem als anuncis, els de colònia d'home, tinc molt clar que han evolucionat, enrera han quedat aquells anuncis tan, tan, tan, no sé com dir-ho, el de "Busco a Jacques" o "Brumel, vuelve el hombre", per deixar pas a anuncis on surten homes-nens molt més sensibles i també glamourosus. Oh! Quina ràbia em fa el de One Million de Paco Rabanne! no l'aguanto!
En els de colònia per dones, no tinc tan clar si ha hagut un canvi tan així com en els homes. El que tinc clar, és que tret de l'anunci de VIP 212 de Carolina Herrera, que és diferent, tots els altres són iguals. En uns la protagonista és agressiva i en altres és una gata maula, però l'objectiu final és tirar-se a un manso. En la majoria, totes les models són semblants, hi ha dues tipologies, la més abundant és la rossa en les dues versions, l'explossiva i l'innocent-ingènua, l'altre tipus, és la morena amb ulls verds o blaus. Com la immensa majoria de població, diguis, morena-castanya amb ulls negres i/o marrons, em sembla que cap.
Diuen, que els homes es senten més atrets per les rosses, perque aquestes representen més la fertilitat i el seu interès per la descendència, també són gent amb la pell més clara i que això és també un caràcter més femení, això diuen.
Així, podem concloure que:
1.- Dec ser un cavallot, una mica si que ho sóc, perque no cumpleixo cap d'aquestes característiques.
2.- Homes, no us penseu que per regalar una colònia així, el resultat serà tenir la model de l'anunci, no, això no va així.
3.- Em queda un consol, allò que diuen de les rosses, com diu un amic meu, "Només et falta ser rossa"

4 comentaris:

Núria ha dit...

Joana, em sembla que jo sóc tan gitanota com tu!! Però entrem en allò del rotllo exòtic, no?

onatge ha dit...

Segons quina publicitat m’agrada, ara bé, la de les colònies en general, no m’agrada gens, n’hi ha que sembla que et tractin d’estúpid... I no compro ni compraré mai una marca d’aquestes que tot l’espot són dues paraules en anglès o francès... Ni les que dius tu que et venen la imatge d’una dona com a objecte... La veritat és que veig molt poca televisió, però segons la publicitat tothom deu fer bona olor aquets dies...

Des del far bona nit.
onatge

Joana ha dit...

Núria:
Si que entrem dintre d'un rotllo exòtic. Totes aquestes tan blanquetes els calen unes quantes hores de sol per arribar al nostre color de sortida, jajaja.

Onatge:
En els de colònia per home també el pinten com un objecte, tants anys per fugir de la "mujer florero" i ara els homes també, la igualtat dels sexes ja ho té això!
Tant de bó tothom fes bona olor, per si de cas no agafaré gaire metro en hora punta!

Núria ha dit...

De fet, no surto de casa sense la meva dosi de Nenuco!!! No sé si això és molt seductor...