dijous, 17 de febrer del 2011

XARXES I DEMÉS

Ningú no podrà dir que no hi poso interés. Ja fa anys que consulto webs, a l'hivern, la web de Masella cada setmana per veure com està el tema, no diré que posin mentires quan no diuen tota la veritat o una veritat a mitges, però a mi ja m'està bé, per tenir una idea. D'altres webs com poden ser de fotografia o de flora varia, unes quantes. Quan arriba el bon temps sempre busco informació per anar d'excursió. Per la feina, webs, intranet  i un munt més de coses i cosetes. Correus electrònics, en tinc quatre i els consulto, està clar! Tinc messenger, skype, facebook, blog, per mòbil ara tinc el que diuen un Android, és a dir que tinc internet al mòbil, whats up  i la última xorrada que he fet, és que ja tinc twiter. No sé perquè m'fet un twiter, poca cosa tinc a dir que sigui important i compartir-ho amb tot el món, explicar, què? que plou? l'obvietat? que estic treballant? No ho sé pas, a més cal ser breu i a mi si m'agafa la vena amb 140 caràcters no en tinc prou. Potser d'aquí a uns dies estic encantadíssima, però ara mateix em sembla que no el faré servir gaire!

2 comentaris:

Mireia ha dit...

estic mirant d'evitat-ho perquè em conec.Ara ja pots anar fent pilades pel món

Núria ha dit...

Mira que jo també sóc de les que tenen de tot, fin o tot Twitter, però no li trobo la utilitat. No l'he fet servir mai.