diumenge, 13 de febrer del 2011

GRUPS D'AJUDA MÚTUA

M'arriba un tríptic dels grups d'ajuda mútua pels cuidadors principals de les persones amb malalties mentals. En el tríptic exposa, que la família és el principal suport per aquests malalts. Com ho passa la família i el principal cuidador, que és a qui van adreçades les jornades. Que genera el ser el cuidador principal, perquè és el principal cuidador? com si es pogués triar! M'ha fet molta gràcia, que un dels objectius que posen, és com assolir un futur de gratificació, decidir que fer per distreure's i planificar-lo. No sé els altres, però això no cal que ningú em doni una xerrada, sé perfectament el que vull fer.
A banda de tot, que ja ho trobo bé que hagi aquestes trobades i es pugui un desfogar i vomitar tot el que porta dins, no es tracta d'avorrir als coneguts explicant misèries. La pega està en quan ho fan, a les quatre de la tarda! No sé quanta gent hi deu anar, ni que fan en la seva vida, però jo a les quatre de la tarda estic treballant.

2 comentaris:

onatge ha dit...

Comparteixo tot el que dius, i veritablement les coses qeu interessen, fer-les a les 4 de la tarda, és com una burla per totes les persones que treballem.

Des del far una abraçada.
onatge

Verdial ha dit...

Pues una verdadera faena. Un tema que puede interesar (aunque como tu dices ya lo tienes más que claro), se debe de impartir en un horario accequible para todos.
Pero así son las cosas, tal vez a ellos se lo han impuesto así y no tengan otroa opción.
Una pena.

Besos