dimarts, 31 de maig del 2011

EL QUE VEIG XXVIII

Ahir no vaig fer entrada, vaig tenir un dia distret, m'el vaig passar a urgències de Vall D'Hebron, també anomenat, La Residència per la gent del barri i els més grans de la contrada. Si és aquell hospital, que ara té pinta d'hospital i no queda desengelat com quan jo era petita i anava per que em fessin els electroencefalogrames, que ja sortien quasi plans i que no deia mai al cole a quin metge anava, no fos cas!
Doncs ahir, vam anar, ma mare que ja va estar tota la nit de vomitera i altres sortidors actius. Així, al matí quan va arribar la cuidadora vaig trucar a l'ambulatori i va venir la doctora, que casualitats era la seva i com que fa pocs dies li havia fet unes anàlisis i tenia una mica d'anèmia, però una mica! i la veure molt pàlida,però també estic jo ara molt pàlida, després de tants dies sense sortir pràcticament al carrer i es va esberar, "Ui, está muy pálida, podría ser una hemorragia intestinal, llamo al 061 que venga la ambulancia" i apa que no ha estat res la nit i tot el dia allà. Total, era una gastroenteritis, que ja era el que havia suposat jo de bon matí. Jo avui tinc el genoll que ja no sé ni de qui és i ara aniré a la meva rehabilitació.
Quan vam arribar a casa a la nit, vaig trobar a les bústies un paperet enganxat i encara vaig fer una foto, el meu cunyat diu que ja tinc humor. No entenc gaire el paper ni qui el posa, no he trobat propaganda de qui pot ser, però no té desperdici.
Si veig alguna cosa interessant avui faré una altra entrada, però no crec.