dimarts, 31 de maig del 2011

EL QUE VEIG XXIX

Doncs, resulta que faig una altra entrada, de fet la d'avui, la que toca. Que, què he vist avui? Que plou, és obvi, plou, cau aigua de dalt a baix, redundant? Si. Si alguna cosa cau, sempre ho fa de dalt a baix, si ho fa de baix a dalt, no cau, llavors puja. Després d'aquest "Barrio Sésamo".
Tenint tot el temps del món, perque estic de baixa ja fa moooooooolts dies, massa. Resulta, que tot em toca a la mateixa hora i mira que la rehabilitació la faig a hora rara, a les dues de la tarda, doncs avui, encara he hagut de còrrer, cal tenir en compte que ara per mi còrrer no és el mateix que per qualsevol altra persona, em cal més temps. Ja ho deia en Manel, quan per Setmana Santa, a més en Divendres Sant, va dir, que semblàvem la processó de Setmana Santa i jo la Verge del pas. Si, com que ahir no havia pogut anar a buscar les receptes de la meva mare, em tocava avui i és de 12 a 2 i recollir el material de diabètic de 13:15 a 14:30. És normal que tot es concentri en les mateixes hores?
Quan he sortit de la rehabilitació, ha començat a ploure! Amb dues crosses, està clar que no puc portar paraigües, ni fumar i tampoc parlar per telèfon. Doncs afegim, que a la meva velocitat, quan plou tampoc no puc fer gaire més que continuar a la mateixa velocitat o parar.


2 comentaris:

òscar ha dit...

Al “Barrio Sésamo” insistien, també molt, en l’alrededor com a complement del dalt i baix.

Clar que, per molt que hi insistissin, ni l’alrededor, ni el dalt ni el baix serveixen de massa cosa quan un/a va pel carrer amb crosses i sense paraigües.

Joana ha dit...

Òscar:
Podria invetar-me, de fet em sembla que ja existeix, una cosa semblant al casquet volador del Doraemon, el gat còsmic i així poder portarparaigües i caminar sense mullar-se. En propers posts prometo parlar d'altres localitzacions com dreta-esquerra, davant-darrera i així.