dilluns, 4 de juliol del 2011

EL QUE VEIG LXII


Com que estic una mica tipa, per no dir molt de sempre fer les mateixes fotos i aquest matí he anat a comprar xampú, com no al Corte Inglés, que voleu!, el Scheleker o com s'escrigui, que havia a prop de casa, l'han tancat i al Condis no tenen el xampú que m'agrada i compro.
Per arribar a la zona on tenen els xampús cal passar abans per la papereria i la llibreria. M'he comprat un llibre, és clar, i quan m'ha fet anar a pagar, a l'altra caixa i jo amb la meva cama arrossegant-me per allà, m'ha fet passar per davant dels llibres de fotografia (hauria d'anar a un grup d'ajuda d'aquests en plan alcohòlics), no he comprat, però he vist un que em sembla que caurà, sobre fotografia d'aproximació, l'he fullejat i mirat i m'ho he pensat, però no, ja m'havia comprat una novel·la. I que voleu, quan fa una estona he agafat la càmera per fer les fotos, m'he decidit per posar la lent d'augment i tornar a fer provatures i coses d'aquestes que feia molts dies no feia.
Ara, la meva feina es concentra en copiar les fotos en CD. Avui al corte inglés m'he mirat els discs durs externs, ara són més petits i portables. Ja ha passat a la història allò de 500G i semblava una bestiesa, ara són de 1 o 2 o més T, que no puc ni arribar a imaginar quan deu ser això. Però de que serveix una bestiesa així si s'espatllen? Mai arribes a poder ocupar ni una ínfima part. Com es poden espatllar així aquestes coses que estan pensades per fer de magatzem, com si es tractés de l'àlbum o la caixa aquella de cartró o bonica on guardem les fotos en paper. Que per cert a ningú no se li passava pel cap de tenir tres o quatre còpies i duplicar els negatius i en canvi ara cal tenir els arxius duplicats o triplicats, com si tots fossim funcionaris i cal tenir-ho tot per duplicat o triplicat




2 comentaris:

Mireia ha dit...

Sempre va bé tenir copies per si de cas.
Quin llibre t'has comprat?

Joana ha dit...

Mireia:

Si que sempre va bé tenir còpies, però l'extern ja era una copia. El llibre que he comprat és La Nevada del cucut de Blanca Busquets.