dijous, 21 de juliol del 2011

EPÍLEG

No m'he pogut estar de fer entrada avui, tenia pensada una altra o en tinc pensades unes de concretes, però avui no tenia temps per fer-ho, que ja torno a ser una persona més o menys normal. El principal objectiu que m'havia proposat, que era, endreçar el disc dur extern i així tenir totes les fotos ben ordenades, s'en va anar en orris, quan el senyor va decidir deixar de funcionar i vaig haver de passar-ho tot a l'ordinador i sortir a comprar CD's i un disc dur nou. Així, acabar d'identificar totes les flors que era l'altra objectiu o el primer objectiu, s'ha quedat per fer, ho acabaré fent, però si vull pintar les dues habitacions, no tindré tant temps. Volia llegir i no he llegit tot el que hagués volgut. Aquesta tarda, he tornat a endreçar la taula aquesta, mai acabo de deixar-la neta, sempre em queden coses sense un lloc i vull poder tenir els llibres agrupats, a saber, els de fotografia, les guies d'excursions i de floretes aquí, per no haver d'anar d'un lloc a l'altre i no haver de deixar-ho escampat per tot el menjador.

A la gent, això no li passa, sempre ho tenen tot recollit i al seu lloc, jo tinc la voluntat, de debó, però no m'acabo de sortir. Mai faig net de roba, o bé s'ha de rentar, o bé plegar, o bé planxar, o bé desar a l'armari, o bé fins i tot hi ha per tot. Si compro alguna cosa, pot estar rondant abans no es deixi al lloc que li toca. No sé, una opció seria llençar coses, tinc aquest gen drapaire que no em deixa i el meu germà i l'Àlex, el meu nebot gran, tampoc ajuden massa. La meva germana ja em va dir que si havia alguna cosa seva la podia facturar, que si no l'ha trobat a faltar és que no la vol i no la necessita. L'altre dia vaig dir que faria piles de les seves coses i els posaria un ultimàtum. El meu gerrmà contraataca dient que jo tinc massa coses, que tinc un armari gran plé de roba i un altre també, que perquè tinc tanta roba? És veritat tinc molta roba, un armari de dues portes és només de roba d'esquí i de muntanya, però em sembla que això no és excusa. Demà a la tarda començaré a fer piles, si no em lio fent algun dels posts que tinc pensats, però fins diumenge no vindrà el meu germà.

Aquí teniu l'Albert fent el mico com diu ell.