divendres, 22 de juliol del 2011

COSES QUE PASSEN

Ja vaig parlar del moment chilout després de sopar, l'objectiu que vam encetar, era que aquesta ampolla acabés recoberta de cera, per la qual cosa vam comprar espelmes de colors. Jo vaig anar a comprar i quan vaig demanar a les dependentes si eren espelmes que regalimaven em van mirar amb cara rara i no sabien que contestar, no sabien que era el que jo volia. Eren dies que feia calor i els arbres del parc de sota tenien flors i a mi aquelles flors no m'agrada l'olor que fan, és més em fa mal de cap. Jo deia que l'olor que se sentia era dels arbres, però cada dia l'olor era més i més forta i més desagradable, fins que vam adonar-nos que podia ser la gran "cascada" de cera. L'espelma amb la que haviem iniciat l'experiment era de mel i feia molta olor, la feia bona mentre va cremar. Vam decidir canviar l'ampolla de lloc per comprovar si l'olor s'esvaia del menjador i així va ser, va ser moure-la de lloc per deixar de sentir aquella olor que era desagradable al menjador per sentir-la a l'habitació. De manera que la vam llençar a les escombraries i vam començar amb una altra ampolla, això si amb espelmes que no facin tanta olor. I sobretot mai comprar-les als "xinos", no regalimen gens ni mica. I mira que ens estava queden xula!