divendres, 26 d’agost del 2011

EVOLUCIÓ

Fa temps que ho volia fer per veure si havia evolució, si alguna cosa havia canviat en aquest racó del Camí del Rus i vet aquí, el que havia començat com una casualitat de fer un any i un altre la mateixa foto, això ja ho tinc, que faig la mateixa foto quan torno al mateix lloc, com a Pisa, on la única que havia canviat era jo, 26 anys més vella. Al final s'ha convertit en una obligació de voler fer la mateixa foto per tenir la seqüència. El lloc, per sort, no ha patit cap canvi, una petita part de la vall que no s'ha vist afectada pel bluf de la nova estació d'esquí que no s'ha construït i ho ha deixat tot empantanegat. El que si ha sofert una evolució, és la fotografia, vistes en paper no hi ha diferència entre les fotos dels diferents anys. M'explico, fins el 2008 no vaig tenir càmera digital, però la càmera analògica que tinc perque encara la tinc, vaig a llençar res! és igual que la digital, per tant, la qualitat amb el que disparo és la mateixa. Al 2002, els senyors de fotoprix encara no passaven les fotos en CD i la foto la havia escanejat jo, al 2003 ja les passaven a paper, tothom em deia que amb la quantitat de fotos que tirava, em resultaria més una digital, però em vaig resistir fins el 2008 i demanava el CD amb les fotos escanejades, tot plegat em costava una pasta, però que hi farem! El 2004 i 2005 no hi vaig pujar, suposo que les dates en que la meva germana hi anaven, jo era de viatge i el 2010 vaig pujar un dia i no hi vam anar perque plovia i vam fer una altra excursioneta.

 Agost'02


Agost'03


 Agost'06


 Agost'07


 Agost'08


 Agost'09


 Agost'09


 Agost'11