dissabte, 13 d’agost del 2011

UNA GUARRADA (ho sento)

Si, ja ho sé, és una marranada, però això havia ahir davant de la meva finestra. No sóc tan marranota com per haver baixat a fer la foto. El cas, és que feia molt temps que no veia cap rata, ni viva ni morta, pel meu poble. Sabia que hi havia, sembla ser que hi ha a tot el poble, fins i tot als barris més rics, aquells que en diuen la part alta, tampoc se'n lliuren. M'ho va dir el noi de l'empresa que ve a fer la desratització i desinsectació de l'escala de casa. No hi ha gaire coses que em facin fàstic, però hi ha dues que no puc suportar i són les rates de cloaca i els escarabats aquells negres. Puc veure coses esgarrifoses a l'hora de menjar o parlar de merdes i sang, però amb les rates i els escarabats no puc, la seva presència em posa molt nerviosa.

El que més em va sobtar de tot plegat, no va ser que hagués una rata morta a la vorera, que tampoc és una vorera que hi passi molta gent i menys ara que som a l'agost i no hi ha gairebé ningú per aquí. Va ser el fet que sembla ser que hi havia una altra, que jo no vaig veure de la meva finestra, perque la meva mare i la que la cuida van baixar i van sentir el comentari de dues dones que deien que havien vist dues rates mortes en mig del carrer. El més curiós de tot és que no se'ls va passar pel cap de trucar enlloc per dir-ho com vaig fer jo. Tenir aquesta visió no és gaire agradable i vaig trucar al 010 per demanar que s'havia de fer, em van donar un altre telèfon, gratuït, on em van dir que passaria una brigada a fer l'aixecament del cadàver i a recollir proves i obrir una investigació criminal si era el cas, tot un equip del CSI ratil coordinats també amb els cerebirnes del Jefersonian de la doctora Brenan. 

Bé, deixo aquestes fotos, no molt grans, que fa una mica de fàstic, i que no serveixin de  precedent per altres entrades. Dilluns marxo cap a la Vall Fosca i les properes entrades tornaran a tenir imatges en la meva línia, no hi haurà entrades mentre sigui a la Vall Fosca, com a molt, podria haver alguna entrada al twiter o al facebook, però no són sant de la meva devoció aquestes coses. Si demà no faig entrada, fins a la tornada.