dilluns, 19 de setembre del 2011

PER FI!!!

Avui per fi, ha canviat el temps i ha refrescat, a segons on, diran que de refrescar res, que fa fred, però pel meu poble, és refrescar. També ha plogut, no molt, però ja és alguna cosa, ja no fa aquella xafogor dels últims dies. Ja té gràcia la cosa, per què la immensa majoria de gent s'havia passat el maig, el juny i el juliol queixant-se que no feia bo, que no feia estiu i quan va i fa calor i xafogor com tocaria, tothom demanant que refresqui. A mi ja m'està bé que no faci calor, la calor m'agobia i no tinc ganes de res. M'encanta veure ploure i nevar i a no ser que vagi vestida per treballar o vagi a algun lloc, no m'importa que m'enganxi. Ahir al matí ja li vaig dir a la meva germana que segurament si que hauria canvi de temps, que entre el genoll i les cervicals, tenia un festival de molèsties, que era una cosa guapa.

Com que el dia estava com estava, ja vaig dir-li a un amic que no aniria i que em quedaria a casa treballant, si en diumenge. El meu germà amb els nens han vingut d'hora a buscar a la meva mare, l'Oriol, volia quedar-se a casa amb mi, però no podia ser, jo tenia feina, volia enllestir una cosa que el meu "jefe" vol per dimarts, no està tot, però si tot el que tenia, així demà, ja serà un pim-pam. 
Com que ha plogut, en un moment de descans pels ulls, per que el que feia és molt pesat i la connexió fa uns dies em va molt lenta, he fet unes quantes fotos, començo a sortir-me amb la pluja, no és gran cosa, però em fa il·lusió. Uns nens, que no podien baixar al parc, passaven l'estona veient com plovia del balcó estant. I quan ha deixat de ploure, el cel s'ha tornat a posar una mica rosa amb alguns núvols molt blancs i altres no tant.

De manera, que el meu Per fi!!! és doble, ha refrescat i tinc gairebé la feina enllestida per dimarts, això no em garanteix que no m'esbronquin, malgrat demà ho deixi enllestit. Si no és per això, serà per alguna altra cosa.







2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Quan els ossos avisen d'un canvi de temps...l'encerten! (són molt savis).
Maquíssims aquest parell!

Joana ha dit...

Agnès S.:

I encara continua molestant.

Aquest parell, poden ser molt divertits, quan volen.