dimarts, 29 de novembre del 2011

DUES XORRADES

1era.-
No he estat mai a cap país de l'est, el que abans eren el bloc comunista i quan he descarregat la foto, he pensat que em recordava a alguna capital d'aquestes, tot tan ample i gris, ple de ciment. Quan ets al lloc, no ho sembla.


2ona.-
Fa una estona estava mirant que es diu al twiter, jo no poso mai res, no tinc ni espai, ni se que posar, no em passa res per saber sabut pel món. No sóc àcida, ni tinc imaginació. Però dec ser una mica voyeur o no, segons es miri, no vaig a mirar, m'ho posen al davant dels ulls, són els altres els exhibicionistes. Doncs, feia molts dies que no hi entrava, tants, que ja ni em recordava del nom d'usuari i contrasenya. Al final, he entrat i com que en Monzó les retwiteja, ho acabes veient, vulguis o no. Em refereixo a les més "xonis" de tot el ciberespai, la Alex i la Yola. Em sembla que no me les crec, no poden existir de veritat. No són dues ties, crec que és un tio o dos que tenen una patologia de personalitat múltiple, ratllant l'esquizofrenia paranoide. Aquestes converses de les dues "xonis", estan molt pensades, són un guió, coses com: 
-y las crias q tendrian 5 o 6 años flipando en colores y la vane mas enconca q un ecuatoriano el dia q le pagan el sueldo.
-no me inches el chocho con poyadas q le pasa por chuparsela a un ciego?
-si pero fue en la boda de su ermano y delante de sus primas ciega perdia q el ciego iba dormio le sako el capuyo y se puso a darle al tema
-a la barbiya de la vane lan dao mas pelotazos q a un fronton pokas poyas a chupao esa.

Passa com amb aquella sèrie de Aida de telecinco, una mica fa gràcia, però massa ja pica. No pot existir gent així. Els que es fan passar per aquestes "xonis", si la seva patologia no va a més, no hi ha cap problema, però corren el perill de ser perseguits i que els facin un perfil els de Mentes Criminales, si la seva patologia va més enllà de fer "piulades" a la xarxa.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

i el meu comentari? Joanaaaa t'has menjat el meu comentari o ha estat el sr blogger, que ja les fa aquestes coses

Joana ha dit...

Mireia:

Ha estat el Sr. Blogger, jo no m'he menjat res!