divendres, 2 de desembre del 2011

Neu, neu, neu, vull neu!!!


Aquesta imatge, avui per avui, és un somni.Vull que nevi i poder tornar a veure Masella així. Després de molts anys, aquest serà el primer que per aquestes dates no puc pujar a esquiar. L'esperança és l'últim que es perd i fins ahir o avui havia l'esperança de que obrissin, havia de venir un canvi de temps que faria que tingués aquest aspecte, però no podrà ser. Gràcies si poden obrir per dimarts o dijous, sempre que aquest canvi de temps arribi i faci fred i sinó neva, puguin fer neu. Sóc egoista, vull estrenar els meus esquís nous, em criden del darrera la porta. A més, que faig aquests dies si no puc pujar a Masella? És el que toca per aquestes dates i si no es pot! Algú em pot dir que Vallter, Núria i Arcalís, obriran, però per a mi no és el mateix. El primer dia ha de ser a Masella, és com el primer dia de cole, que retrobes els nens de la classe després de l'estiu.
Avui, dinant amb l'Itziar, ho deiem, que obrin, volem pujar a passar el dia, però cal neu, que és l'excusa per poder fer-la petar i riure, sobretot riure. Si, a tot això, afegim que ens tracten bé, que em trobo a gust i que em relaxa, no estranyarà a ningú que tingui ganes que torni el fred, la neu i en definitiva l'hivern.


5 comentaris:

Mireia ha dit...

Jo és que m'agrada la caloreta, però vaaa que nevi a Masella ( només a Masella, eh?

Verdial ha dit...

Ya vendrá la nieve a Marsella, puede que tarde, pero llegará.

Un abrazo

Joana ha dit...

Mireia:
Només a Masella, aqui no convé, es monten un sidrals!

verdial:
Pero que no tarde mucho, porfa!

lisebe ha dit...

Doncs Joana es prevé que aquest any hagi neu a on no es pensa... així que encara que sigui tard, espérala.

Un peto guapa

Joana ha dit...

Lisebe:
Un dia aquest estiu em van dir, que havia moltes abelles i que si havia abelles a l'estiu, volia dir que seria un hivern amb molta neu, esperem'ho. Que no tot vagi malament!