dimarts, 20 de desembre del 2011

PUBLICITAT

A TV3, fan un programa que es diu Òpera amb texans, per fer-la més propera a tot el públic. D'entrada, diré que no m'agrada l'òpera i mai he vist aquest programa i he pensat en veure'l, però trobo que és una bona iniciativa. Pot haver gent, que no coneix aquest gènere i així el descobreix, tampoc no m'agrada la sarsuela, els musicals en general, així que no és d'estranyar que no m'agradi l'òpera, això que m'expliquin una història cantada mai no ha estat sant de la meva devoció. Una manera també de fer aquest gènere amb tantes tradicions i costums i sense peces noves més actual. Doncs, ara fan un anunci, que tota aquesta feina, se'n va en orris. El trobo horrorós, però, a més les imatges i el que diu es contradiu, presenten un disc, que elogia la nova generació de cantants d'òpera, són tres nens, adolescents, ho trobo genial, el que trobo per riure, és que diu, "La nueva generación", els tres nens semblen trets d'una peli espanyola amb el Jorge Sanz de protagonista quan tenia uns deu anys, per fer una idea. I que dir de l'anunci, com està fet, ara potser algú em dirà que està fet per en Bassat, si és així, que baix que ha caigut! Si els meus powerpoints estan més ben fets i amb més tecnologia. Si volen fer que sembli modern, ho sento i aquests pobres nens, no es menjaran un torrat amb aquesta promoció, no tenen res a pelar amb una competència com el Justin Bieber aquest que surt per tot arreu.