divendres, 13 de gener del 2012

Qui no té feina, el gat pentina!



Mirava una web de fotografia que m'envia de forma periòdica articles sobre fotografia, coses per fer, per provar. De vegades, són obvietats o correccions d'errors que ja no faig, altres són idees per fer  o d'altres frivolitats. Avui ha tocat torn a l'autoretrat i al zooming. No sóc molt de sortir a fotos i menys de fer-me-les, em sembla molt narcissista i egocèntric, però avui, m'han semblat divertides i curioses les fotos que es pot arribar a fer un mateix davant d'un mirall. Està clar, que ni la model és fantàstic i meravellosa, una servidora, ni les fotos són del millor que puc arribar a fer, però m'han semblat divertides i m'ho he passat bé quan les feia. Les del zooming, és una prova i em sembla que també és divertit, espero poder arribar a més amb aquesta tècnica. Però una mostra de les dues cosetes.








2 comentaris:

Anònim ha dit...

quina càmera tens?

Joana ha dit...

pons007:
una canon EOS 400D, per què?