dijous, 9 de febrer del 2012

Aniversari i dues xorrades.

1er.- M'ho semblava, però no n'estava segura del tot i ho vaig mirar. El dia 2 aquest blog va fer quatre anys. La "culpable" de que hagi arribat a fer els quatre anys, és la Mireia del Un altre invent. Sembla mentira, no ho pensava pas. Quan més durarà? No ho sé. No tinc una publicació regular, no tinc un dia per fer entrada fixa, puc fer entrades molt sovint o puc estar més d'una setmana sense fer res. No passo pas més temps en twiter o feisbuc en detriment del blog. Entro cada dia a mirar. 
Com que per saber quin era el dia de l'aniversari vaig mirar l'arxiu i tant la manera d'escriure com la temàtica han anat variant. Em sembla que intentaré tornar a l'estil, però serà en el proper post. Hi ha que entreu des del primer post, altres han estat i ja no venen, altres venen de fa menys i així anar fent. Els qui vulgueu continuar mirant, doncs endavant, els que entreu primer cop benvinguts.

2on.- Ahir o abans d'ahir, feien el programa Sense ficció, sobre Bèlgica, els flamencs. Doncs, feien l'anunci del programa a la tarda i jo, que de vegades puc ser molt burra i animal, després que diguessin a l'anunci, els flamencs i jo vaig picar palmes i vaig dir, olé. La noia que ve a estar-se amb la meva mare, és boliviana i molt ingènua i va posar una cara rara i em va dir: "Ah si? hacen un programa de flamenco?" Li vaig dir que no i ella es pensava que si que era sobre el cante. No deuria haver parat atenció a que deien en la promoció del programa cap de les vegades que l'havien fet. Però, la seva expressió quan li vaig dir i explicar de que anava, no té preu, per a tota la resta mastercard.

3er.- I en aquest cas, no cal que expliqui gaire. Aquest "set" el venen al Corte Inglés. Podeu comprovar vosaltres mateixos. Va ser a mi a qui li va quedar cara de no poder-s'ho creure.


2 comentaris:

Mireia ha dit...

Felicitats!!! Jo no tinc culpa de res! Jo les llegeixo totes però sovint no comento.

Flamec!?

del joc de carta , millor no parlar-ne

Joana ha dit...

Mireia:
culpable o responsable de que tinc i escrigui en el blog.
Flamenc, de Flandes.
Del joc de cartes, per això vaig fer la foto.