diumenge, 1 d’abril del 2012

Elis, elis...!!!

L'any passat, les meves tietes li van regalar a la meva mare una orquídea pel seu aniversari. Està clar, que quan va arribar a casa, tenia flors, dues tiges floríferes amb unes quantes flors cada una. Després un temps, les flors es van pansir, natural, i van quedar les tiges. Les fulles, grans, en roseta basal, cada dia eren més grans i la torreta en que estava era molt petita. Vaig llegir, que era bo, que li tallés les tiges floríferes. La vaig trasplantar i vaig anar regant la planta, com totes les altres. Fa uns dies, a una de les tiges li van començar a sortir uns borrons i després es van transformar en capolls i de fa una setmana, que dues han florit, queden dos capolls per acabar d'obrir-se. No em pensava pas que em tornessin a sortir flors. He de tornar a canviar de torreta.



1 comentari:

Agnès Setrill. ha dit...

Jo no he conseguit mai fer florir cap orquídea, una fins hi tot la vaig sacrificar (perquè no sofrís), no només no floria sinó que tenia molt mal aspecte.
Felicitats!