dissabte, 28 d’abril del 2012

Ja està!

Fins a dia d'avui, he estat "amasellada", si, dic amasellada, per no dir asilvestrada o asalvatjada, més que res, per  posar una ubicació. A Masella, estic com a casa i des que vaig començar altre cop a treballar, em permet desbarrar, tot el que no podia durant la setmana. Aquest hivern he pujat molt més que altres hiverns i així he estat més amasellada que altres anys. Avui, ha estat l'últim dia de la temporada, no gaire lluït, o si?, tant és, no explicaré segons el que. El cas, és que ara, ja toca guardar tot el material net i endreçat a l'armari i les bosses i fundes fins que arribi altre cop el "bon temps". Aquest hivern ha estat dur per mi, i si sempre em sento ben tractada, aquest any no ha estat menys i ho necessitava més que mai. Com no m'ha de saber greu que s'acabi una època de l'any en que m'ho passo bé? 
Ara, comença l'època d'anar a veure floretes i a pasturar per la muntanya i més endavant anar a la platja també, que també hi vaig a la platja!